عارف با مطرح کردن کاندیداتوری خاتمی به دنبال بازار گرمی در جریان اصلاحات است

۲۷م آذر ،

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: مطرح کردن کاندیداتوری خاتمی از سوی عارف برای بازار گرمی در جریان اصلاحات است اما مردم به بازار گرمی اصلاح‌طلبان علاقه ندارند.

بهادر ولی‌زاده در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به اظهارات اخیر عارف مبنی بر اینکه اگر خاتمی تصمیم به کاندیداتوری در انتخابات بگیرد، طبیعا بنده از نامزدی در انتخابات آینده انصراف خواهم داد، اظهار داشت: عارف از عملکرد خاتمی در جریان فتنه ۸۸ آگاه است اما دائما مسئله کاندیداتوری وی را مطرح می‌کند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: مطرح کردن اینگونه مسائل برای بازار گرمی در جریان اصلاحات است اما مردم به بازار گرمی اصلاح‌طلبان علاقه ندارند.

وی با تاکید بر اینکه باید اصلاح‌طلبان تکلیف خود را با فتنه ۸۸ مشخص کنند، افزود: اصلاح‌طلبان قصد دارند تا آبروی از دست رفته خود را مجددا به دست آورند اما باید بدانند که دیگر در میان مردم جایگاهی ندارند.

ولی‌زاده به پروژه اصلاح‌طلبان برای تخریب جریان اصولگرا با طرح مسائلی همچون وجود اختلاف شدید میان اصولگرایان اشاره کرد و گفت: اصولگرایان اهداف مشترکی دارند و اختلافی با یکدیگر ندارند اما وجود اختلاف سلیقه در یک جریان سیاسی پویا کاملا طبیعی است.

وی در ادامه این گفتگو با اشاره به ورود منسجم اصولگرایان به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پیروزی آنان در این انتخابات، افزود: جریان اصولگرا با ورود منسج و یکپارچه به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان داد که که همچنان پیروز میدان است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین دربارهٔ برنامه‌های انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین، خاطر نشان کرد: جامعه اسلامی مهندسین در قالب جبهه پیروان خط امام و رهبری برنامه‌های انتخاباتی خود را دنبال می‌کند و تاکنون نیز به مصادیق ورودی نداشته‌ایم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.