عارف تکلیف خود را با اصلاح طلبان روشن کند

۲۸م آذر ،

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت:اگر عارف با منصوب کردن جریان انحرافی به اصولگرایان به دنبال وجهه انتخاباتی است باید به وی یادآور شد که بسیاری از اصلاح‌طلبان با نامزد شدن وی در انتخابات ریاست جمهوری مخالفند.

احمد نجابت در گفتگو باخبرنگار احزاب باشگاه‌خبرنگاران ، در واکنش به صحبتهای عارف مبنی بر اینکه جریان انحرافی را ساخته و پرداخته اصولگرایان می‌داند، اظهار داشت: اصلاح طلبان  به هیچ وجه حاضر نشدند از  مواضع  خود نسبت به فتنه ۸۸ و بی‌احترامی به نظام  دست بردارند لذا اظهارات بی پایه واساس آنها نشانگر به بن بست رسیدنشان  است.

عضو جمعیت ایثارگران تصریح کرد: اگر عارف با مقصر دانستن اصولگرایی در پیدایش جریان انحرافی به دنبال وجه انتخاباتی است ، باید به وی یادآور شد بسیاری از اصلاح‌طلبان با نامزد شدن وی در انتخابات ریاست جمهوری مخالفند.

وی در ادامه افزود: محمدرضا خاتمی عنوان کرده که نجفی، جهانگیری، عارف مهره‌های دست دوم می باشند و نامزد شدن آنها در انتخابات ریاست‌جمهوری سال‌آینده خودکشی سیاسی اصلاح‌طلبان  تلقی می‌شود.

نجابت خاطرنشان کرد: در درجه اول عارف باید تکلیف خود را با اصلاح‌طلبان روشن کند بعد به سراغ اصولگرایان و خرده‌گیری از آنها باشد.

عضوشورای مرکزی جمعیت ایثارگران خاطر نشان کرد: اگر عارف قصد حضور در انتخابات سال ۹۲ را دارد باید از واقعیتهای جامعه ،تاریخ سیاسی و فتنه ۸۸ تحلیل درستی داشته باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.