عامل شهادت سرباز وظیفه پلیس در دیلم دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق و شرور مسلح و عامل شهادت سرباز وظیفه و جراحت مامور پلیس در یک عملیات غافلگیرانه خبر داد.

عامل شهادت سرباز وظیفه پلیس در دیلم دستگیر شد

به گزارش ممتاز نیوز، سردار حیدر سوسنی امروز در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۲۱ سه شنبه شب در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی براینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید به صورت مشکوک درخیابانی در سطح شهر امام حسن پارک شده است، که باسرعت گشت کلانتری بخش امام حسن برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، سارق مسلح با اسلحه کلاش به سمت ماموران تیراندازی کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می شود که تلاش های پلیس برای دستگیری عامل این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: باتوجه به اشراف اطلاعاتی یگان های پلیس, هویت قاتل شناسایی که به طور مکرر محل اختفای خود را تغییر می داد.

سردار سوسنی تصریح کرد : یگان های عملیاتی پلیس در اقدامات اطلاعاتی محل دقیق اختفای متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه  دستگیر کردند .

سردار سوسنی  با بیان اینکه متهم  حین دستگیری مقاومت کرده و اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می کرد، با تیراندازی پلیس مجروح و مجبور به تسلیم شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.