عباسیان:سیمرغ را برای به وجود نیامدن شبهه به هر دو فیلم “حوض نقاشی” و “هیس…” دادیم

۲۳ام بهمن ،

دبیر جشنواره فیلم فجر گفت: سیمرغ را به سبب اختلاف بسیار ناچیز دو درصدی برای به وجود نیامدن شبهه به هر دو فیلم “هیس دخترها فریاد نمی زنند” و “حوض نقاشی” دادیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سینماممتازنیوز، شب قبل در برنامه هفت ویژه اختتامیه ی جشنواره سی و یکم فیلم فجر با اجرای محمود گبرلو به طور زنده از برج میلاد محمدرضا عباسیان دبیر این دوره گفت: مجموعه ی اشخاص حاضر شده در جشنواره در همه ی زمینه ها و بخش ها به برگزاری جلسه های متعدد به برگزاری دقیق و با نظم جشنواره تاکید داشتند و امسال افتتاحیه و اختتامیه ی فیلم فجر تنها با ۴۰ درصد هزینه نسبت به سال قبل انجام شد و با توجه به نظر اشخاص حاضر همه از این شکل برگزاری راضی بودند.

وی ادامه داد: در بخش افتتاحیه و اختتامیه و کل جشنواره به عنوان حق و شأن سینماگر به هنرمند احترام گذاشته شود و علاوه بر آن اتفاق خوب دیگر و زن داوران امسال و داوری های درست است که بحث برانگیزی کمتری را در داوری ها رقم زد.

عباسیان اظهار داشت: امسال با توجه به ظرفیت ۱۵۰نفری سالن برج میلاد بیش از ۳ هزار کارت صادر شد و با توجه به آن که ماحصل دیگری را برای خبرنگاران در نظر گرفته بودیم آن ها خود اصرار به دیدن فیلم ها در برج میلاد داشتند با توجه به همه ی این موارد و رعایت نظم در جدول بخش فیلم ها امسال برج میلاد بوی تعطیلی نمی داد.

دبیر جشنواره سی و یکم فیلم فجر در مورد آراء‌مردمی بیان کرد: به سبب اعتراض به این بخش خود مستقیم به این حیطه وارد شدم در این بخش تعداد رای ها با توجه به تعداد ظرفیت سالن های نمایش و ملاک ها و معیارهای دیگر به دقت شمارش شد و در نهایت دو فیلم “هیس دخترها فریاد نمی زنند” و “حوض نقاشی” با اختلاف دو درصد از هم به ترتیب اول و دوم قرار گرفتند و برای به وجود نیامدن شبهه به هر دو فیلم سیمرغ بلورین اهدا شد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.