عباسی: جوانانی مانند رودکی مایه افتخار هستند/ از مردم می‌خواهم برایش دعا کنند

عیادت وزیر و رزش و جوانان از جودوکار مصدوم تیم ملی

وزیر ورزش و جوانان امروز در بیمارستان آتیه حضور یافت و از محمدرضا رودکی جودوکار مصدوم تیم ملی کشورمان عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، دکتر محمد عباسی در جریان عیادت از رودکی اظهار داشت: رودکی از ورزشکاران پهلوان منش ایران است و از جوانان موفق کشور به شمار می رود. امیدوارم او هرچه زودتر به بهبود پیدا کند و بتواند به عنوان یک جوان نمونه ایرانی از نام کشورمان در المپیک لندن در صورت حضور در این مسابقات دفاع کند.

وی افزود: رودکی اراده محکمی دارد و با توجه به زمینه دینی و مذهبی که در او دیدم، مطمئنم که روند بهبودی اش سریعتر خواهد بود. از مردم نیز می خواهم برای این ورزشکار دعا کنند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: برای همه ورزشکاران احترام قائلم، اما رودکی فرزند شهید است و آرزو می کنم همیشه در کارهایش مخصوصاً در ورزش سربلند باشد. من رودکی را یک جوان بااراده دیدم و مطمئنم در هر مسیری که او گام بردارد، موفق خواهد شد.

دکتر عباسی همچنین از رودکی به عنوان یک الگو برای نسل جوان نام برد و  عنوان کرد: چنین جوانانی مایه افتخار کشور هستند. رودکی برای کسب سهمیه زحمت زیادی کشیده و حتی اگر نتواند به المپیک برسد، مردم ایران باز هم قدردان زحمات این ورزشکار هستند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در گفتگو با دکتر رازی شرایط رودکی را جویا شد که دکتر رازی گفت: به پای رودکی آسیب جدی وارد شده، اما تلاش می کنیم که او به بهبودی لازم برس و امیدوارم که در المپیک نیز حاضر باشد.

گفتنی است حمید سجادی، ساکی زاده، دکتر پورکاظمی، سرپرست فدراسیون جودو و جمعی از پیشکسوتان این رشته نیز به هنگام عیادت دکتر عباسی از رودکی حضور داشتند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.