عبدی: ملاک بازیهای تدارکاتی نیست

   * پرسپولیس بازیهای تدارکاتی را با شکست پشت سر گذاشته و این مساله با انتقادات زیادی مواجه شده است. در این رابطه چه صحبتی دارید؟

– بازیهای تدارکاتی برای شناخت نقاط ضعف و قوت یک تیم است. اگر در بازی تدارکاتی برنده بشوی، خوب است اما باید دید فلسفه یک مربی برای انجام دیدار تدارکاتی چیست. الان نزدیک بازیها هستیم و مربیان برای شناخت بیشتر و هماهنگی بازیکنان بازیهای تدارکاتی برگزار می کنند اما ملاک بازیهای تدارکاتی نیست بلکه بازیهای اصلی است و نباید اینقدر انتقاد کرد.

* شهاب گردان را مقصر باختهای می دانند. در این رابطه صحبت می کنید؟

– فلسفه ای در پرسپولیس هست که خیلی از بازیکنان ملی هم شرایط سختی در بدو ورود به این تیم دارند تا با پرسپولیس و خاص این تیم هماهنگ شوند. بازیکنان اگر سریع خودشان را با شرایط پرسپولیس وفق دهند، در این تیم ماندگار می شوند اما اگر با این وضعیت خاص هماهنگ نشوند، کارشان خیلی سخت می شود. گردان هم باید هرچه سریعتر خودش را با شرایط پرسپولیس وفق دهد و البته این مظیف کادرفنی است که با او کار کند تا از نظر روحی به شرایط آرمانی برسد و اعتماد به نفس بالایی داشته باشد.

* شرایط پرسپولیس با مربی جدیدش را چطور ارزیابی می کنید؟

– مربی جدید پرسپولیس را نمی شناسم اما لازمه داشتن یک تیم پرقدرت داشتن مربی بازیکنان و امکانات خوب است که البته هماهنگی و حمایت در این میان خیلی مهم است. نکته دیگر این است که تیمهای دیگر شرایط را سخت می کنند تا تیمهای بزرگ نتیجه نگیرند. باید عوامل موفقیت را بالا ببرند و حواشی را کم کرد تا نتیجه بگیرند. پرسپولیس باید با قدرت بازی کند تا به اهدافش برسد.

* شما پرسپولیس را در این فصل مدعی اصلی قهرمانی می دانید؟

– از هر تیمی بپرسید می گوید شرایط ما عالی است و فکر کسب سهمیه هستیم و حتی به قهرمانی فکر می کنیم اما تمام این مسائل گمانه زنی های قبل از فصل است. فصل باید شروع شود و ۷ هفته بگذرد تا نتایج راببینیم و حدس بزنیم چه تیمهایی پتانسیل بالایی دارند پس از الان نمی شود گفت چه تیمی قهرمان می شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.