عجب راه شبی!

جام جم آنلاین: برنامه «جنگ راه شب» شب گذشته با حضور رضا صادقی و جواد رضویان یکی از به یادماندنی ترین شب های خود را سپری کرد.

برنامه «جُنگ راه شب» که دوشنبه شب از ۳۰ دقیقه بامداد به صورت زنده از شبکه تهران به روی آنتن رفت با حضور مهمانان ویژه خود رضا صادقی  و جواد رضویان و با اجرای شاد و مفرح هومن حاج عبداللهی حال و هوای خاصی به این برنامه داد و یکی از به یاد ماندنی ترین شب های خود را سپری کرد به طوری که به گفته مجتبی نظری نویسنده این برنامه که ایمیل و پیامک‌های برنامه را کنترل می‌کرد تعداد پیامک‌های ارسالی به برنامه را بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار پیامک بود.

برنامه دوشنبه شب «راه شب» به موضوع شهرت اختصاص داشت که هومن حاج عبداللهی مجری این برنامه با رضا صادقی و جواد رضویان مهمانان این برنامه در این خصوص به گفت‌وگو پرداخت که همراه با پخش آثاری از رضا صادقی بود.

در ابتدای برنامه ریمیکس از آثار رضا صادقی پخش شد که جذابیت خاصی به برنامه افزود.

در ادامه برنامه کلیپ‌های از جواد رضویان پخش شد که با چهره شاد و بیان طنزگونه خود شادی برنامه را دو چندان کرد.

در بخش‌هایی از این برنامه کلیپ‌های متعددی از رضا صادقی مانند سادگی ، نرو ، موج و صخره پخش شد.

قبل از پخش یکی از آثار رضا صادقی (نرو) به درخواست جواد رضویان این اثر به روح ناصر عبداللهی و ایرج قادری تقدیم شد که در حین پخش این کلیپ جواد رضویان  در چند صحنه احساساتی شد.

در قسمت پایانی برنامه رضا ضادقی با اجرای زنده یکی از آخرین کارهای خود به نام «دوست دارم خدا»  که هنوز عرضه نشده جذابیت و زیبایی این برنامه شبانگاهی را کامل کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.