عدم موافقت هیات مدیره برای جدایی “پوستین دوز “از سایپا

برخی اخبار منتشر شده در دو روز اخیر در خصوص کنار گذاشته شدن مدیرعامل سایپا در حالی است که برخی اخبار جدید حکایت از احتمال عدم تغییر در صندلی مدیرعاملی سایپا دارند.

به گزارش دنیای خودرو به نقل از ایسنا ، رسانه‌ها دو روز پیش از کنار گذاشته شدن نعمت‌الله پوستین‌دوز از مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا خبر دادند. طبق این اخبار سعید مدنی – مدیرعامل فعلی شرکت پارس خودرو، جدی‌ترین گزینه برای مدیرعاملی شرکت سایپاست.

اخبار و گمانه‌زنی‌های منتشر شده درباره کنار گذاشته شدن پوستین دوز در حالی است که سعید مدنی حدود یک سال پیش با حکم وی به مدیرعاملی پارس خودرو منصوب شده بود و به نوعی از مدیران نزدیک به پوستین‌دوز محسوب می‌شود، بنابراین مطرح شدن نام وی برای مدیرعاملی سایپا از یک سو نشان‌ از تاثیرگذاری پوستین‌دوز بر روند تعیین مدیرعامل بعدی سایپا داشته و از سوی دیگر نیز این گمانه را مطرح می‌کند که اگر یک چهره نزدیک به پوستین‌دوز مدیرعامل بعدی سایپا خواهد شد، پس اصولا چه دلیلی برای کنار گذاشتن مدیرعامل فعلی وجود داشته است؟

در این شرایط برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی از اعضای هیات مدیره سایپا تمایلی به رفتن پوستین‌دوز از سایپا در مقطع فعلی ندارند، به‌گونه‌ای که این احتمال وجود دارد که مدیرعامل فعلی سایپا کماکان به فعالیت خود ادامه داده و فعلا تغییری در این حوزه روی ندهد. برگزار نشدن مراسم تودیع و معارفه در سایپا گواهی بر این ادعاست.

پوستین‌دوز حدود یک ماه پیش استعفای خود را تقدیم هیات مدیره سایپا کرده بود. دو روز پیش اخباری در خصوص موافقت هیات مدیره با این درخواست منتشر شد.


دنیای خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.