عدم ورود جامعه نمایندگان جامعه ادوار به انتخابات مجلس در زمان فعلی

فروردین ۱۴۰۳

سخنگوی جامعه نمایندگان ادوار گفت: جامعه نمایندگان به عنوان زیرمجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری هنوز وارد بحث انتخاباتی نشده و بعید می‌دانم مباحث مربوط به انتخابات مجلس از سوی جامعه در آینده‌ای نزدیک باشد.

“محمد عظیمی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ نحوه ورود جامعه نمایندگان ادوار به انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: حزب مذکور هنوز وارد بحث انتخاباتی نشده و تاکنون چنین موضوعی از سوی اعضا مطرح نشده است.

سخنگوی جامعه نمایندگان ادوار افزود: بعید می‌دانم مباحث مربوط به چگونگی ورود به انتخابات مجلس از سوی جامعه نمایندگان ادوار در آینده‌ای نزدیک باشد.

وی با بیان اینکه جامعه نمایندگان در زیرمجموعه‌ی جبهه پیروان خط و امام و رهبری قرار دارد، تصریح کرد: نحوه ورود به انتخابات از سوی احزاب نیازمند مقدماتی است که باید از سوی جبهه پیروان فراهم شود تا تصمیمات لازم در این خصوص به بهترین شکل اخذ و در نهایت با جمع‌بندی از سوی اعضای جبهه بتوان مباحث مورد نظر را در این خصوص دنبال کرد.

عظیمی در پایان خاطرنشان کرد: معمولا نحوه ورود به انتخابات و زمان آن در یک سال باقیمانده تا انتخابات آغاز می‌شود.

گفتنی است که برخی جریانات سیاسی همچون جبهه ایستادگی با تدوین برنامه‌های انتخاباتی و همچنین اعتداگرایان و اصلاح‌طلبان با همکاری و تشکیل مثلث “هاشمی، ناطق‌نوری و خاتمی” در صدد بررسی و ورود به انتخابات مجلس دهم می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.