عده ای مغرضانه از ما انتقاد می کنند/ ثابت می کنیم همیشه قهرمان هستیم

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: ثابت می کنیم که همان سپاهان قهرمان هستیم.

  عادل کلاه کج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه این روزها مطالبی در روزنامه ها و خبرگزاری ها می خوانم که نشان می دهد عده ای چشم ندارند موفقیت های سپاهان در سال های اخیر را ببینند اما تیم ما آماده است و لیگ را با قدرت شروع می کنیم تا ثابت کنیم همان سپاهان قهرمان هستیم عده ای مغرضانه انتقاد می کنند و مطالبی را مطرح می کنند اما به دلیل موضوع توجه ندارند که ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.
 وی افزود: سپاهان در فصل جدید باید از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کند و نماینده شایسته ای برای کشورمان در این مسابقات باشیم اما انگار عده ای دوست ندارند سپاهان در فصل جدید نتیجه بگیرد و به همین دلیل به تخریب تیم ما پرداخته اند تا در فصل جدید نتیجه نگیریم.
 او در ادامه گفت: سپاهان در فصل جدید نسبت به لیگ قبل تغییراتی داشته اما نه تنها ضعیف نشده بلکه قوی تر هم شده است ما اردوی بسیار خوبی در ترکیه داشتیم و علاوه بر تمرینات بدنسازی و تاکتیکی، چند بازی دوستانه بسیار خوب هم انجام دادیم تا برای شروع لیگ آماده شویم ما به مرز آمادگی نسبی رسیده این اما پس از گذشت چند هفته از لیگ، به شرایط ایده آل می رسیم.
هافبک سپاهان اظهار داشت: شک نکنیم هیچ تیمی در اصفهان و چه خارج از اصفهان توانایی شکست دادن ما را ندارد. سپاهان تیمی بزرگ و قهرمان لیگ است و اگر به آمادگی و هماهنگی کامل برسیم شکست ناپذیر خواهیم شد.
 وی افزود: اولین بازی ما در لیگ مقابل مس کرمان در اصفهان است قصد داریم از همین بازی اول با قدرت کار کنیم تا ثابت کنیم همان تیم قهرمان هستیم، شروع قدرتمند در لیگ برای ما خیلی مهم است اما مهمتر از آن داشتن روند خوب در ادامه کار است تا به اهداف مان برسیم. کلاه کج  گفت: برای فصل جدید انگیزه زیادی دارم و می خواهم با سپاهان خیلی چیزیها را ثابت کنم هدفم بازگشت به تیم ملی است و آنقدر خوب کار می کنم که خودم را به کی روش تحمیل کنم و به اردوی تیم ملی دعوت شوم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.