عذرخواهی یورگن کلوپ از بایرن مونیخ

۱۳م اسفند ،

 یورگن کلوپ مربی بورسیا دورتموند روز شنبه پیش از بازی تیمش مقابل هانوفر گفت: آخرین چیزی که من می‌خواهم یا خواسته ام، حسادت به همکارانم است.

کلوپ افزود: بله اگر صدای من را می‌شنوید، متاسفم.

کلوپ روز چهارشنبه پس از شکست ۱-۰ دورتموند برابر بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان، گفت: بایرن مونیخ از سبک بازی دورتموند تقلید می‌کند.

سرمربی دورتموند گفت: در حال حاضر کار آنها همانند کاری است که چینی‌ها در صنعت انجام می‌دهند. آنها به آنچه دیگران انجام می‌دهند نگاه می‌کنند، آن را کپی می‌کنند و سپس با پول و بازیکنان بیشتر یک مسیر مشابه را دنبال می‌کنند و ما باز هم بهتر هستیم.

وی دربارهٔ حرفهای خود گفت: این سخنان صرفا پس از بازی و در حالتی اغراق آمیز بیان شده اند.

یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ روز جمعه در واکنش به سخنان کلوپ گفت: این مهم است که در مواقع پیروزی یا شکست سخاوتمند باشیم.

وی افزود: بایرن کمی سابقه طولانی تری از یورگن کلوپ دارد. شما هرگز ندیده اید که من در یک کنفرانس خبری دربارهٔ تیم دیگری اظهارنظر منفی انجام دهم یا از یک همکار انتقاد کنم.

به گزارش خبرگزاری آلمان، مربی ۶۷ ساله بایرن مونیخ همچنین گفت: وی چندان به سخنان کلوپ اهمیت نمی‌دهد زیرا ممکن است این سخنان در جمع گروه کوچکی از خبرنگاران دورتموندی به طور سهوی توسط کلوپ بیان شده باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.