عذرخواهی شرکت زیرساخت بابت اختلالات اینترنت / مشکل تا شنبه حل می‌شود!

معاون شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد، تلاش میشود این مشکل تا روز شنبه برطرف شود.

عذرخواهی شرکت زیرساخت بابت اختلالات اینترنت / مشکل تا شنبه حل می‌شود!

به گزارش ممتاز نیوز، سهراب آغ بیات- معاون فنی شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور – در یک گفت و گوی تلویزیونی درباره دلیل اختلال رخ داده در اینترنت کشور اظهار کرد:  با توجه حجم ترافیک داخل کشور  و توسعه ای که باید اتفاق بی افتد، موقتا شاهد افت ترافیکی هستیم که با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت، ان شاءالله این مشکل در حال حل شدن است و به زودی دیگر این مشکل پیش نخواهد آمد. 

وی درباره اقدامات درنظر گرفته شده در زمینه عدم ایجاد اختلال در اینترنت ثابت گفت: همانگونه که گفته شد ترافیک شبکه که شامل استفاده برای  مدارس و غیره هم میشود، بر روی همین شبکه داخلی اتفاق می افتد. در راستای این توسعه ای که قرار است انجام دهیم، این مشکل برای هموطنان که به صورت ثابت از اینترنت منازل استفاده می کنند، قطعا حل می شود و دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت. 
وی ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل اختلال پیش آمده ادامه داد: با تحمل و صبوری که انجام می دهند به ما اجازه دهند که این مشکل حل شود. 
آغ بیات درباره زمان حل کامل این اختلال تصریح کرد: ما همین الان به دنبال حل این مشکل هستیم تا بتوانیم موضوع را هرچه سریع تر مدیریت کنیم و امیدواریم طی چند روز آینده به صورت قطعی مسئله را حل کرده و این مشکل تا قبل از شنبه هفته آینده برطرف شود.

مشکل مرکز تبادل ترافیک کشور حل شد 

اما پس از اظهارات معاون شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از رفع مشکل مرکز تبادل ترافیک کشور خبر داده و گفت: هم اکنون سکوهای داخلی و پیام رسانها بدون مشکل مشغول خدمات رسانی به هموطنان عزیز هستند.

طبق اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت، امیر لاجوردی در ارتباط با اختلال ایجاد شده گفت: با تلاش همکارانم در شرکت ارتباطات زیرساخت، مشکل مرکز تبادل ترافیک کشور حل شد و وضعیت خدمات داخلی به حالت عادی برگشت.

او هم ضمن عذرخواهی از هموطنان برای اختلال ایجاد شده، افزود: هم اکنون سکوهای داخلی و پیام رسانها بدون مشکل مشغول خدمات رسانی به هموطنان عزیز هستند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.