عذر خواهی سرپرست باشگاه پرسپولیس از خبرنگاران/ بازیکنان از هفته آینده مصاحبه می کنند

به گزارش خبرآنلاین؛بازیکنان پرسپولیس پس از شکست دو بر صفر مقابل صبا حاضر به مصاحبه نشدند.آنها پس از اینکه ازرختکن را ترک کردند به صورت دسته جمعی راهی میکس زون شدند تا با رسانه ها هیچ گفت و گویی را انجام ندهند.
هر کدام از بازیکنان هم که میخ واست با رسانه ای حرف بزند سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس اجازه این کار را به آنها نمی داد.
این اتفاق در حالی افتاد که خود شیرینی هم پاسخگوی سئوالات خبرنگاران نبود و تنها می گفت:«هر سوالی داشتید باید در میکس زون می پرسیدید.
با این حال امروز سرپرست پرسپولیسی ها در گفت و گویی که با سایت رسمی این باشگاه انجام داده است اعلام کرده که بازیکنان از هفته آینده با رسانه ها حرف خواهند زد.او می گوید:« بازیکنان پرسپولیس به خاطر شرایط خاص و عدم نتیجه گیری در سه بازی اخیر در دیدار با صبای قم مصاحبه نکردند و قطعا اینگونه نیست که از آنها بخواهیم به هنگام نتیجه نگرفتن پاسخگوی رسانه ها نباشند.به خبرنگاران و رسانه های گروهی حق می دهم که به خاطر مصاحبه نکردن بازیکنان پس از پایان بازی با صبای قم ناراحت و دلخور باشند و صمیمانه از آنها عذرخواهی کرده و تاکید می کنم قطعا اینگونه نخواهد بود که از اعضای تیم بخواهیم به هنگام نتیجه نگرفتن مصاحبه نکنند. پس از بازی با صبای قم هم به خاطر شرایط خاص تیم در سه بازی اخیر تصمیم گرفته شد آقای مهدوی کیا به نمایندگی از سوی سایر نفرات تیم پاسخگوی رسانه ها باشد. در مجموع باید بگویم قطعا در بازی های آتی اعضای تیم پاسخگوی خبرنگاران خواهند بود.»
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.