عذر خواهی مهرداد پولادی از هواداران/ ببخشید پنالتی را گل نکردم/ اعتماد به نفس بیش از حد کار دستم داد – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛اگر مهرداد پولادی ضربه پنالتی را تبدیل به گل می کرد حالا شاید نتیجه دیگری در بازی با سایپا رقم خورده بود.اما این اتفاق نیفتاد تا پولادی بگوید:«از همه هواداران صمیمانه عذر خواهی می کنم.»
او این را گفت و ادامه داد:«حقمان برد بود، چون ۹۰ دقیقه به سمت دروازه سایپا حمله کردیم اما در مورد ضربه پنالتی از هواداران صمیمانه عذرخواهی می کنم. بازی خوبی بود و توانستیم حریف را در زمین خودش نگه داشته و به سمت دروازه آنها هجوم بیاوریم.»
پولادی ادامه داد:«من تازه از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده ام اما در این دیدار کمی بدشانس بودم.ما تمام تلاش خودمان را کردیم تا این بازی را ببریم اما نتوانستیم و بدشانس بودیم.»مهرداد درباره اینکه چرا توپ را به اصرار از مهدوی کیا گرفت و نتوانست گل کند هم می گوید:« راستش خیلی مصمم بودم. مطمئن بودم که پنالتی گل می شود اما فکر کنم همین اعتماد به نفس بیش از اندازه کار دستم داد و توپ را خراب کردم.»
پولادی در پایان با بیان اینکه داور می توانست یک پنالتی دیگر هم برای آنها بگیرد گفت:« حقمان برد بود چرا که در طول بازی سراسیمه در حمله بودیم. داور از یک پنالتی مسلم چشم پوشی کرد. ما موقعیت های زیادی داشتیم حتی یک صحنه مشکوک هم در محوطه جریمه سایپا اتفاق افتاد اما متاسفانه به گل نرسیدیم. امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده جبران کنیم و به صدر جدول برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.»
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.