عربستان عذرخواهی کرد ولی کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌کند

۱فروردین ۱۳،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مقامات عربستان در مورد اتفاق فوت شهروند تهرانی عذرخواهی خود را مطرح نموده‌اند اما این مسئله دلیل چشم ‌پوشی از جرم این دیپلمات نیست و رسیدگی به این موضوع حتما در دستور کار کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار خواهد گرفت.

اسماعیل کوثری نماینده تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به موضوع دیپلمات خاطی عربستان گفت: مقامات عربستان در مورد این اتفاق عذرخواهی خود را مطرح نموده‌اند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: این مسئله دلیل چشم ‌پوشی از جرم دیپلمات عرب نیست و رسیدگی به این موضوع حتما در دستور کار کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در پی وقوع اتفاق تصادف،خودروی یکی از کارمندان سفارت عربستان با یک خودروی پراید در شمال‌غرب تهران یک شهروند تهرانی کشته شده است برپایه گزارش پلیس در این اتفاق که  منجر به مرگ شهروند تهرانی شد خودروی دیپلمات عربستانی مقصر شناخته شده است.
 
همچنین براساس خبرها دریافتی،گزارش پلیس حاکی از آن است که خودروی دیپلمات عربستانی حامل مشروبات الکلی بوده و راننده در حال مستی در حال رانندگی بوده است.

همچنین گفتنی است به نقل از خبرگزاری مهر معاون وزیر امور خارجه در واکنش به قتل شهروند ایرانی توسط دیپلمات مست عربستان سعودی گفت: اجازه نمی‌دهیم از مصونیت دیپلماتیک سو استفاده شود.

انتهای پیام//
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.