عربستان iبه عنوان آخرین خط دفاعی رژیم صهیونیستی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره iبه سرمایه‌گذاری عربستان برای ترور دانشمندان هسته‌ای ایران گفت:‌ اقدام اخیر ضدایرانی آل‌سعود جای هیچگونه اغماض و چشم‌پوشی نیست و دخالت آنان در ترور دانشمندان جمهوری اسلامی باید خیلی جدی دنبال شود.

سیدباقر حسینی نماینده زهک و هیرمند و زابل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در رابطه با تحرکات رژیم آل سعود در رابطه با ایران گفت: متاسفانه عربستان در حمایت از تروریست‌های القاعده در ایران، گسترش وهابیت و همچنین ترور دانشمندان هسته‌ای‌مان، بر علیه ایران سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی در ادامه تصریح نمود: جمهوری اسلامی ایران همواره سعی داشته روابطش را با عربستان iبه صورت دوستانه دنبال کند اما متاسفانه با وجود همهی کوتاه‌آمدن‌‌های جمهوری اسلامی ایران عربستان همچنان iبه فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و این موارد اخیر هم جزء مواردی است که نمی‌توان iبه سادگی از کنار آن عبور کرد iبه این خاطر که نه تنها امنیت ایران iبه خطر می‌افتد بلکه امنیت کشورهای اسلامی iبه خطر می‌افتد.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین افزود: جای هیچ شکی نیست که جمهوری اسلامی می‌خواهد از حرکت رژیم آل‌سعود چشم‌پوشی کند اما در مورد اقدامات اخیر آن‌ها جای هیچگونه اغماض و چشم‌پوشی نیست و اینگونه مسائل باید خیلی جدی دنبال شده و از مقامات عربستان توضیح خواسته و تدابیری اتخاذ گردد تا جلوی تحرکات ضدبشری و ضد اسلامی گرفته شود.  
 
حسینی خاطرنشان کرد: متاسفانه عربستان در حال حاضر در جهت همکاری با آمریکا و رژیم صهیونیستی و تفرقه بین مسلمین در حرکت است و در جریانات سوریه هم نقش بسزایی دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران باید درباره فعالیت‌های عربستان افشاگری کند و ملت‌های دنیا را برای ایستادگی در مقابل حرکت‌های ضدبشری و تروریستی که از طرف آمریکا و رژیم صهیونیستی و با همکاری عربستان صورت می‌پزیرد هوشیار سازد تا حداقل خاورمیانه و کشورهای منطقه در صلح باشد.

گفتنی است طبق آخرین خبرها، هزینه‌ ترور دانشمندان ایرانی توسط ریاض تامین شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.