عرضه ارز توسط شخص رئیس جمهور متوقف شد

چکیده: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه بانک مرکزی هیچ نقشی در توقف عرضه ارز نداشته است، افزود: توقف عرضه ارز تصمیم شخص رئیس جمهور است و هیچ یک از اعضای هیات دولت و مسئولان بانک مرکزی نقشی در تصمیم گیری برای توقف عرضه ارز نداشته اند.

به گزارش ارانیکو به نقل از خبرگزاری خانه ملت غلامرضا مصباحی مقدم ریشه اصلی وضعیت فعلی ارز در کشور را توقف در عرضه آن اعلام کرده و اظهار داشت: بانک مرکزی در این خصوص هیچ نقشی در تصمیم گیری نداشته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: هیچ یک از اعضای تیم اقتصادی دولت و مسئولان بانک مرکزی در مورد برنامه توقف عرضه ارز نقشی نداشته اند و این تصمیم شخص رئیس جمهور است.

مصباحی مقدم با مردود اعلام کردن برخی گفته ها مبنی بر اینکه بانک مرکزی صرافی ها را مسئول وضعیت فعلی ارز می داند، افزود: اینکه صرافی ها در وضعیت نابسامان ارز در زمان حاضر مقصر باشند تنها توهمات و شایعات است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: رئیس جمهور تنها تصمیم گیرنده درخصوص توقف عرضه ارز است و تنها شخص خود ایشان در این خصوص تصمیم گرفته اند و برای ما نیز منطق این مسئله مبهم است.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.