عرضه برنج ۷۰۰ تومانی و شکر ۱۱۷۵ تومانی در نمایشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رادمرد در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران از برگزاری ۳۰۰ نمایشگاه در قالب طرح ضیافت خبر داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها ۱۵ هزار غرفه به منظور تامین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان برپا خواهد شد.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در این نمایشگاه ۱۰ هزار تن گوشت قرمز وارداتی، ۱۰ هزار مرغ، ۵۰ هزار تن برنج ایران و ۱۰۰ هزار تن برنج خارجی در کنار شکر و سایر مایحتاج مورد نیاز مردم عرضه خواهد شد.

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم برنج خارجی ۷۰۰ تومان و شکر ۱۱۷۵ تومان خواهد بود، ضمن اینکه قیمت گوشت و مرغ نیز به زودی اعلام خواهد شد.

رادمرد از قیمت گذاری مرغ در روزهای آینده خبر داد و گفت: تا کنون به منظور حمایت از تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به قیمت‌گذاری نکرده بود اما هم اکنون به منظور حمایت از مصرف کنندگان قرار است امروز قیمت مرغ تعیین شود.

وی با اشاره به واردات گوشت قرمز از طریق استان سیستان و بلوچستان، اظهارداشت:‌ تلاش داریم این کالا را در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا توزیع کنیم.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین از انجام تفاهمی با کارخانجات تولید کننده محصولات لبنی سخن گفت و افزود: این تفاهم بازار لبنیات را بهبود خواهد بخشید.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.