عرضه بیمه مسافرتی جدید بیمه دانا

بینا- شرکت بیمه دانا از هفته جاری باگسترش ارائه خدمات بیمه ای برون مرزی خود بیمه نامه مسافرتی جدیدی رابرای مسافرین عازم خارج از کشور عرضه می می نماید .
به گزارش بینا،  عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و پس انداز  بیمه دانا بااعلام این خبر افزود: بمنظور ارائه خدمات بیمه ای مطلوب به مسافرین خارج از کشور ، طی قراردادی که با شرکت رایس شوتز منعقد شده است ، کلیه هموطنان عزیزی که قصد مسافرت به  خارج از کشور را دارند می توانند با خرید این بیمه نامه از طریق شعب و نمایندگان سراسر کشور شرکت بیمه دانا از خدمات بیمه مسافرتی جدید بیمه دانا برخوردار گردند.
مدیر بیمه های عمر و پس انداز  بیمه دانا در ادامه یادآور شد که شرکت بیمه دانا در عرضه انواع بیمه های مورد نیاز مسافرین در کشور پیشگام بوده است و باتعامل با شرکت های فعال بین المللی از جمله آکسا، دکاو ، مفری و رایس شوتز  ، صدها هزار نفر از مسافرین هموطن رادر داخل و خارج از کشور و در اقصی نقاط عالم تحت پوشش های بیمه ای قرارداده است.
نامبرده  در ادامه افزود که هدف از ارائه بیمه های مسافرتی ، کمک به مسافرین محترمی است که جهت سیاحت ، زیارت و یا ادامه تحصیل و یا ضرورت های شغلی به خارج از کشور مسافرت می کنند و با خرید این بیمه نامه می توانند از مزایای بیمه ای همچون پرداخت هزینه های کلیه فوریتهای پزشکی و دندانپزشکی ، جراحی ، داروخانه و دعاوی حقوقی و …. تا سقف ۰۰۰/۵۰ یورو بهره مند گردند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.