عرضه داتسون ۳هزار دلاری

جام جم آنلاین: کارلوس گوسن مدیرعامل نیسان امیدوار است اتومبیل ارزان‌قیمت داتسون را به قیمت ۳۰۰۰ دلار به بازار عرضه کند.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، قرار است اتومبیل داتسون که در کارخانه های نیسان در اندونزی، هند و روسیه تولید می شود در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود.

روزنامه وال استریت جورنال نوشت: نیسان مایل است ارزان ترین مدل داتسون را بین ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ دلار( ۲۳۲۵ تا ۳۸۷۵ یورو ) به فروش برساند.

شرکت نیسان که در عین حال مالک ۴۳٫۸ درصد سهام رنو است هنگام اعلام طرح تولید داتسون هیچ قیمت پایه ای را برای این اتومبیل اعلام نکرده بود. رسانه های ژاپنی از قیمت پایه ای حدود ۵۰۰ هزار ین (۵۰۰۰ یورو) خبر داده بودند.

به نوشته وال استریت جورنال، کارلوس گوسن مدیر عامل نیسان تشریح کرده بود که می خواهد شش مدل داتسون را از سال ۲۰۲۴ با قیمتی  حداقل که فقط چند مدل معدود تولید شده در چین و هند قادر به رقابت با داتسون باشند ، به بازار عرضه کند.

علاوه براین، وال استریت جورنال تایید می کند که داتسون های تولیدی  فاقد راحتی و پیشرفته ترین ابتکارهای امنیتی دو مارک دیگر گروه یعنی نیسان و اینفینیتی خواهند بود. به همین دلیل گروه اتومبیل سازی قصد ندارد داتسون ها را به بازارهای آمریکا یا دیگر کشورهای توسعه یافته عرضه کند.

در عین حال، ‌برای کاهش هزینه ها نیسان تقریبا کلیه قطعات داتسون ها را در داخل کشورهایی که اتومبیل تولید و به فروش می رود، تامین می کند. مترجم: بهرام افتخاری. 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.