عرضه میکروسیم‌ در دور جدید واگذاری‌‌های رایتل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، در حالی که اغلب دستگاه‌های پیشرفته که خدمات نسل‌های جدید ارتباطی را پشتیبانی می‌کنند ، به سمت استفاده از میکروسیم‌ سوق یافته‌اند، اپراتور سوم نیز قرار است در دور جدید واگذاری‌های خود، میکروسیم عرضه کند.

به نقل از فارس ، در بدو ورود اپراتور سوم به بازار تلفن همراه، جای سیم‌کارت‌های میکرو در بین سیم‌کارت‌های این اپراتور ارائه دهنده نسل سوم خدمات تلفن همراه، بسیار خالی بود.

اغلب دستگاه‌هایی که امکان استفاده از خدمات نسل‌های پیشرفته ارتباطی را فراهم‌ می‌کنند، به سمت استفاده از سیم‌کارت‌های میکرو سوق یافته‌اند؛ نظیر مدل‌هایی از تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و حتی سخت‌افزارهای هوشمند.

بسیاری از مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه، این ارائه دهنده خدمات نسل سوم موبایل، مجبور بودند مانند مشترکان دو اپراتور قدیمی‌تر سیم‌کارت‌های خود را برای استفاده از این نوع دستگاه‌ها ببرند و به اصطلاح پانچ کنند.

این در حالی است که حتی از سوی دو اپراتور قدیمی‌تر تلفن همراه نیز، سیم‌کارت میکرو عرضه شده است.

اما گویا هم اکنون این کمبود در اپراتور سوم برطرف شده است.

یک مقام مسئول در این شرکت، در خصوص عرضه میکرو سیم رایتل گفت: رایتل از چندی پیش سیم‌کارت میکرو را به سیم‌کارت‌های خود اضافه کرده و به دلیل استقبال خوب مردم و محدود بودن سیم‌کارت‌های میکرو، فعلا تمام میکرو سیم‌ها فروخته شده‌اند.

این مقام مسئول سیم‌کارت‌های میکرو را هم قیمت سیم‌کارت‌های معمولی عنوان کرد و گفت: در دور جدید واگذاری‌های سیم‌کارت‌های رایتل، سیم‌کارت میکرو نیز عرضه خواهد شد.

اعلام فروش میکرو سیم‌ رایتل، چندان در بازار محسوس نیست و به نظر می‌رسد حتی در صورت صحت این گفته، تعداد میکرو سیم‌ها بسیار محدودتر از آنچه گفته شد، بوده است.
به هر حال در دور جدید واگذاری، عرضه میکرو سیم‌ در طرح تجاری رایتل قرار دارد.


اخبار موبایل | GSMAria.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.