عرضه ۴۷ هزار تن انواع کالا در تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران

۲۳فروردین۱۳،

امروز – ۲۴ فروردین – در صورت تقاضا، بیش از ۴۷ هزار تن انواع کالا در تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این روز و در تالار صادراتی، ۲ هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت ایزوگام شرق و ۱۷۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت بام گستر زرین شرق به ترتیب با قیمت‌های پایه ۶۲۰ و ۶۰۰ دلار در هر تن روی تابلوی عرضه می‌رود.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز در صورت تقاضا، ۴۲ هزار و ۷۹۰ تن انواع فرآورده نفتی و پتروشیمی در ساعت ۱۳:۳۰ روز شنبه برای معامله عرضه می‌شود. شرکت خارجی سینوپک کره جنوبی ۱۹۰ تن زایلین مخلوط را برای معامله با قیمت پایه ۴۷ هزار و ۹۳۳ ریال عرضه می‌کند. مجتمع‌های پتروشیمی خراسان، رازی و کرمانشاه با ۸۰۰ تن انواع آمونیاک و مجتمع پتروشیمی برزویه با ۲ هزار تن پارازایلین در تالار معاملات حضور می‌یابند.

علاوه بر این، در این تالار و در گروه قیر، شعب مختلف شرکت نفت پاسارگاد ۱۴ هزار تن قیر ۶۰۷۰، ۲ هزار تن قیر MC250 و ۳ هزار تن قیر ۸۵۱۰۰ عرضه می‌کنند. شرکت نفت جی نیز در این روز دست پر به تالار آمده است؛ این شرکت در صورت تقاضا، ۱۱ هزار تن قیر ۶۰۷۰، ۶ هزار تن قیر ۸۵۱۰۰ و ۲ هزار تن قیر MC250 را در تالار معاملات خرید و فروش می‌کند.

شرکت‌های سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران و صنایع ملی مس ایران از دیگر شرکت‌هایی می باشند که در این روز به ترتیب هزار تن الکیل بنزن خطی و ۸۰۰ تن اسید سولفوریک را روی تابلوی عرضه تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی می‌برند.

این گزارش حاکی است که در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه روز شنبه، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد عرضه ۱۸۰۰ تن بیلت ۶۰۶۳-۷ و ۵۲۰ تن انواع شمش آلیاژ شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.