عرفان نظرآهاری در انجمن نویسندگان کودک مولوی‌خوانی می‌کند

محسن هجری، دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری دور جدید کارگاه‌های انجمن نویسندگان کودک و نوجوان همزمان با آغاز فصل پاییز خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده درصددیم کارگاه مولوی‌خوانی را همزمان با فصل پاییز در انجمن برگزار کنیم.

به گفته هجری، برنامه‌ریزی برای برپایی این کارگاه‌ها با اجرای عرفان نظرآهاری بوده که پس از بازگشت وی از سفر در ابتدای پاییز انجام خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به برپایی کارگاه شاهنامه‌خوانی در این انجمن گفت: در این کارگاه شخصیت‌های شاهنامه با رویکرد اسطوره‌شناختی از سوی مرجان فولادوند مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرند.

دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان افزود: این کارگاه در ۱۰ جلسه برای علاقه‌مندان تدارک دیده شده است و برای ثبت‌نام و شرکت در آن، علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۶ شهریور به محل این انجمن واقع در خیابان سمیه، بعد از تقاطع مفتح، بن‌بست پروانه مراجعه کنند.

هجری در بخش دیگری از این گفتگو درباره آخرین وضعیت انتشار یاد‌نامه زنده‌یاد مهدی آذریزدی نیز گفت: تنها مساله انتشار این یادنامه نبود حامی مالی است.

به گفته وی، تمام مقالات برای حضور در این یادنامه انتخاب و تنظیم شده است اما انجمن به دلیل نبود امکان مالی، در حال حاضر توانایی انتشار آن را ندارد و طبیعی است که در وضعیت فعلی بازار نشر نیز کسی برای این‌ کار پیشقدم نمی‌شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.