عزیزی:امیدوارم‌ ابومسلم در مسیر‌ صعود قرار‌‌گیرد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

  خداداد عزیزی عصر روز پنجشنبه بعد از مسابقه تیم های ابومسلم خراسان رضوی و پارسه تهران در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) شهر مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: باید با اهتمام مسوولان و متولیان امر، هر چه سریع تر تکلیف مالکیت تیم ابومسلم خراسان رضوی مشخص شود.

وی اظهار داشت: iبه رغم اینکه در سال های قبل صحبت های بسیار در زمینه مالکیت تیم ابومسلم مطرح شده ولی هیچ کس نمی داند، مالک واقعی این تیم چه کسی است.

عزیزی گفت: اشخاصی که ادعای دلسوزی داشته و خود را ابومسلمی می دانند فراموش نکنند که خودشان سببات سقوط این تیم از لیگ برتر iبه لیگ دسته یک را فراهم کردند.

مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم خراسان رضوی افزود: در نتیجه عملکرد سابق این اشخاص، ما هر اندازه تلاش می کنیم، این تیم نمی تواند iبه لیگ برتر صعود کند.

وی گفت: این اشخاص در حالی که پول برای اداره باشگاه ورزشی ابومسلم خراسان رضوی ندارند، چوب لای چرخ این تیم می گذارند.

او افزود: بازیکنان ما در مسابقه با تیم پارسه تهران نتوانستند از موقعیت های پیش آمده برای کسب نتیجه برتری iبه طور مطلوب استفاده کنند.

عزیزی گفت: اخراج یکی از بازیکنان ما در نیمه اول مسابقه، شرایط را برای ما سخت کرد.

تیم های فوتبال ابومسلم خراسان رضوی و پارسه تهران، عصر روز پنجشنبه در هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) شهر مشهد iبه مصاف هم رفتند که در پایان iبه نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.