عزیزیان: تیم ملی شانس زیادی برای صعود به جام جهانی ندارد

۳۱فروردین۱۳،

مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط سختی که داریم، تیم ملی تنها پنج درصد شانس صعود به جام جهانی دارد.

 سعید عزیزیان مربی دروزاه بان های پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در بازی های قبلی تیم ملی نتایج لازم را کسب نکرد و با دست خودمان کارمان را برای صعود به جام جهانی سخت کردیم. تیم ملی در مقابل لبنان و ازبکستان در تهران شانس های خوبی را از دست داد و حالا برای صعود به جام جهانی  تنها ۵ درصد شانس داریم البته هنوز چیزی  تمام نشده و تا آخرین لحظه باید تلاش کنیم تا شانس صعودمان را به حداکثر ممکن برسانیم.

وی در مورد مصدومیت طولانی مدت اشکان دژاگه گفت: اشکان دژاگه در بازی هایی که برای تیم ملی انجام داد، نشان داد یک سرو گردن از بازیکنان ما بالاتر است و عدم حضور او در ۳ بازی مهم تیم ملی در خرداد ماه قطعا تاثیر گذار خواهد بود و تیم ملی را دچار مشکل خواهد کرد اما کادر فنی باید تلاش کنند تا جایگزین مناسبی برای این بازیکن خلاقی و توانمند پیدا کنند.

 عزیزیان در پایان گفت: صعود به جام جهانی برای فوتبال ما بسیار مهم است و سبب رشد و پیشرفت فوتبال کشورمان خواهد شد در شرایط فعلی تنها کاری که می توانیم انجام دهیم، حمایت از تیم ملی است و  همه باید کمک کنیم تا کی روش و شاگردانش در راه رسیدن به جام جهانی موفق شوند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.