عصبانیت فرهاد مجیدی در پایان دربی و قبول نکردن عنوان بازیکن اخلاق

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

قرار بود فرهاد مجیدی مهاجم استقلال به عنوان بازیکن اخلاق دربی معرفی شود.

جواد نکونام پس از دربی ۷۷ در جمع خبرنگاران عنوان کرد: «متاسفانه استرس این بازی بسیار است. فشاری که روی مردم وجود دارد به بازیکنان منتقل می گردد. من از قدیم هم که تماشاگر این بازی بودم، شاهد زد و خورد و درگیری و جنجال بودم. همیشه در پایان بازی به این وضع می رسید.»

وی دربارهٔ اینکه کدام تیم در این مسابقه موقعیت های بهتری داشت گفت: «به نظر من استقلال سه موقعیت گل صد در صد داشتیم و در مجموع فرصت های ما نسبت به پرسپولیسی ها چربش داشت.»

هافبک استقلال دربارهٔ خطایی که پیام صادقیان روی او انجام داد اظهار داشت: «صادقیان در آن لحظه عصبانی شده بود و کار نادرستی انجام داد. باید داور او را اخراج می کرد.»

وی دربارهٔ اینکه پرسپولیسی ها می گفتند موقعیتشان بیشتر بود گفت: «آنها کجا موقعیت داشتند؟ شما بروید بازی را ببینید.آنها بیشتر از ما کارت گرفتند و این نشان دهنده این است که ضعیف تر بودند.»

هافبک استقلال دربارهٔ اینکه چرا این بازی مساوی شد و اینکه عده ای از تماشاگران دو تیم فریاد تبانی سر دادند عنوان کرد: «به خاطر حساسیتی که روی این مسابقه وجود دارد آن تیمی موفق می گردد که از حداقل موقعیت گلش استفاده کند. این حرف ها دیگر قبل است و در قبل بود که اگر بازی مساوی شود چنین صحبت هایی می شد. الان همه با هم دوست می باشند و من به شخصه دوست دارم تیم ببرد. اما خب مساوی شد. بازی قشنگی از آب درنیامد و هواداران ناراحت به خانه نرفتند.»

نکونام دربارهٔ صحنه ایکه پایش بر روی صورت خلعتبری رفت گفت: «من در آن صحنه تعادل نداشتم. او هم کوچولو است. فاصله ام با خلعتبری ۳۰ سانت بود و او را ندیدم. رفتم از خلعتبری عذرخواهی کنم اما او قسم خورد از قصد زده ام. باور کنید او را ندیدم.»

وی دربارهٔ اینکه یکی از مسئولان پرسپولیس گفته چرا نکونام به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شده است اظهار داشت: «فکر نمی کنم هیچ کسی در پرسپولیس در این اندازه باشد که چنین حرفی بزند.»


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.