عصبانیت کروش در کنفرانس مطبوعاتی/می‌خواهید با اسپانیا بازی کنید؟ یا تیم بزرگی بشوید، یا پول خرج کنید

به گزارش خبرآنلاین؛ کارلوس کروش پس از مسابقه ایران و موزامبیک گفت: «مسابقه خیلی خوبی بود. در این بازی توانستیم چهره‌های جدیدی را ببینیم. این یک چیز را به ما ثابت کرد؛ ‌این‌که بازیکنانی پشت در تیم ملی هستند که در می‌زنند و می‌توانیم منتظر حضور آن‌ها باشیم. این مسابقه برای آماده‌سازی تیم ما خیلی مثبت بود.»

خبرنگاری به کروش گفت ایران حریفان ضعیف را انتخاب می‌کند که کروش در پاسخ او گفت: «وقتی ما با تیم‌هایی مثل موریتانی بازی می‌کنیم و شکست‌شان می‌دهیم، راحت است که شما بگویید این تیم‌ها ضعیف هستند. البته برای من مهم نیست. برای من مهم این است که برنده شویم. اگر شما می‌خواهید بگویید آن تیم‌ها ضعیف هستند، برای من اهمیت ندارد.»

کروش ادامه داد: «اردویی که ما داشتیم، وسط لیگ برگزار شد. یکی از دلایلی که توانستیم این اردو را برگزار کنیم هماهنگی و همکاری مربیان تیم‌های لیگ برتر است. اگر این همکاری نبود نمی‌توانستیم این اردو را داشته باشیم.»

سرمربی تیم ملی در مورد تیم ملی موزامبیک هم گفت: «دقیقا مثل شرایطی که تیم ملی ایران داشت، بعضی از بازیکنان دفعه اول بود که پیراهن موزامبیک را می‌پوشیدند. من می‌خواهم بگویم در این مسابقه فقط مربی موزامبیک نبود که چیزی یاد گرفت. من هم از این مسابقه خیلی چیزها یاد گرفتم. من امروز یاد گرفتم که بازیکنانم چقدر قدرت دارند و چقدر می‌توانند بدوند. البته من از ۱۵ماه می بازیکنان بیشتری را در اختیار خواهم داشت و می‌توانم انتخاب‌های بهتری داشته باشم.»

کروش در مورد عملکرد تیم ملی ایران هم گفت: «تا آنجایی که من دیدم، ایران موقعیت‌های زیادی را به دست آورد. مهم این بود که فوتبال خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم. ولی من با شما موافقم. باید بیشتر کار کنیم و ضربه‌های پایانی را بهتر بزنیم و عملکرد بهتری داشته باشیم. ما دیروز بازی پرسپولیس و الهلال را دیدیم که می‌توانست گل‌های بیشتری داشته باشد اما در نهایت با یک گل تمام شد.»

خبرنگاری به کروش گفت موزامبیک حریف خوبی برای ایران نبود و در حالی که کره ۱۰ خرداد با اسپانیا بازی دارد، ما با موزامبیک بازی کرده‌ایم. این سوال باعث عصبانیت کروش شد. او دستش را چند بار روی میز کوبید و گفت: «کره امروز با اسپانیا بازی می‌کند؟ آیا کره امروز با اسپانیا بازی می‌کند؟ شما می‌خواهید با اسپانیا بازی کنید؟ خب من رک می‌گویم. برای این‌که با کره بازی کنید یا باید آن‌قدر تیم بزرگی باشید که تیم‌های بزرگ دنیا با شما بازی کنند، یا این‌که پول داشته باشید تا به آن‌ها بدهید که بیایند با شما مسابقه بدهند.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.