عضو تیم ملی کاراته بانوان: طراحی حجاب تیم ملی، موجب استقبال سایر کشورهای مسلمان شد

ملی پوش کاراته بانوان گفت: طراحی کلاهایی که برای تیم ملی شده بود به دلیل پوشش کامل، با استقبال سایر کشورهای مسلمان رو به رو شد.

فاطمه چالاکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طی این مسابقات بچه ها خیلی خوب و محکم ظاهر شدند همگی با انگیزه بالا به مصاف حریفان خودی رفتند حضور در میادین مختلف بین المللی و تدارکاتی خوب اندونزی آن دلهره و اضطراب را از بچه ها گرفته بود و کاراته کاها با رویحه خوب به روی تاتامی رفتند.

به لطف خدا تقریبا همگی نتایج خوبی هم گرفتیم و مطمئنا با تمرینات مداوم و اردوهای مستمر فضاهای کوچک همگی مان هم برطرف می شود و در نتیجه عملکرد بهتری هم در رقابت های بعدی خواهیم داشت.

چالاکی در خصوص حریفان خود در این رقابتها گفت: در اولین و دومین مسابقه ام هر دو حریف را با امتیازات خوبی شکست دادم و در پای فینال و در سومین مسابقه با حریفی از ویتنام رو به رو شدم که قهرمان اول این وزن در گوانگژو بود خوشبختانه به سادگی از سد این حریف هم گذشتم و در فینال با حریفی از ژاپن برخورد کردم که قهرمان اول جهان و آسیا و همچنین قهرمان مسابقات جاکارتای اندونزی بود.

وی ادامه داد: در مصاف با این حریف هانسوکو یعنی (۴ اخطاره) شدم زیرا ضربات سنگینی با جودان سوکی (ضربه به صورت) به حریف داشتم که موجب شد اخطارهای زیادی بگیرم.

*استرس موجب شکستم شد

چالاکی افزود: در فینال در رویارویی با حریف ژاپنی استرس زیادی داشتم در سه مسابقه به بردم اطمینان داشتم اما در فینال حقیقتا دلهره و استرسم زیاد بود زیرا قبلا نیز در مصاف با این حریف در مسابقات گوانگژو پای فینال از وی شکست خورده بودم همین استرس زیاد باعث شد که بار دیگر مغلوب وی شوم و از کسب مدال طلا باز بمانم و به مدال نقره برسم.

وی در ادامه به پوشش بانوان با حجاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با طراحی خوب کلاهها از سوی تربیت بدنی برای بانوان ملی پوش، استقبال زیادی از سوی سایر کشورهای اسلامی شد و آنها از ما خواستند که برای مسابقه کلاههایمان را به آنها قرض بدهیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.