عضو جامعه روحانیت مبارز: شاید «پورمحمدی» گزینه نهایی جامعه روحانیت باشد

۱۰م اسفند ،

حجت‌الاسلام شجونی  عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: در آخرین جلسه جامعه روحانیت بحث شد که اسم کسی مطرح نباشد اما گفته شد هر نامزد روحانی یا غیر روحانی که به صحنه بیاید چنانچه رای‌آور باشد تایید شود. اگر نامزدی در جامعه رای‌آوری بالایی داشته باشد جامعتین از وی حمایت می‌کند اما هنوز اسم مشخصی تعین پیدا نکرده است.

وی در عین حال تصریح کرد: پورمحمدی برای کاندیداتوری آزاد است اما اینکه گزینه جامعه روحانیت باشد، باید با احتیاط این حرف را زد. بنده در این جلسه گفتم پورمحمدی نسبت به ناطق نوری و فلاحیان که آنها نیز روحانی می باشند رای آورتر است و بعضی اعضا نیز این موضوع را تایید کردند از این رو در جامعه روحانیت دربارهٔ پورمحمدی صحبت شده اما اینکه کاندیدای ما باشد یا خیر بحثی نشده است.

شجونی تاکید کرد: وقتی  ۴فرد روحانی در انتخابات کاندیدا شود به نظر ما پورمحمدی نسبت به بقیه رای آورتر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است جامعه روحانیت بر کاندیداتوری پورمحمدی اجماع کند یا خیر اظهار داشت: چنانچه در جامعه روحانیت این موضوع جا بیفتد که پورمحمدی رای آوری بیشتری دارد، بله ممکن است وی گزینه نهایی ما شود اما اگر به سمت ائتلاف سه‌گانه برود بحث دیگری دارد و باید منتظر انتخابات بود.

شجونی افزود: اگر آقای ولایتی در بین مردم رای‌آور بیشتری داشته باشد شاید او در جامعه روحانیت مطرح شود و دیگر آقایان اصولگرا نباید به میدان بیایند تا تفرق ایجاد نشود.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.