عضو جبهه پایداری در گفتگو با آریا: ناطق نوری کاندیدای اصلاح طلبان و هاشمی خواهد بود

جمعه ۱۹ خرداد – ۰۱:۲۶:۰۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

گزارش ویژه آریا درباره احتمال کاندیداتوری ناطق نوری

بزرگنمایی:  

 خبرگزاری آریا – روزشمار پایان دولت احمدی نژاد که سرعت بیشتری می گیرد گویا به همان نسبت گمانه زنی ها در مورد کاندیداهای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری هم افزایش می یابد .
به گزارش آریا ، در این میان حضور برخی کاندیداها از هم اکنون قابل حدس است . چنانکه برخی رسانه ها کاندیداتوری محمد باقر قالیباف  ، محسن رضایی ، علی لاریجانی و غلامعلی حدادعادل را از هم اکنون محتمل می دانند.
در این میان اما چهرهای با سابقه تری نیز حضور دارند که در آستانه هر انتخاباتی زمزمه کاندیداتوری آنها مطرح می شود.
یکی از این افراد علی اکبر ناطق نوری است که در سال ۷۶ نیز رقیب سید محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری بود.
چند روزی است که شایعات و زمزمه هایی در مورد احتمال حضور او در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است . در جدیترین اظهار نظر او اخیرا به یک روزنامه اصلاح طلب گفته است:«فعال است و تنها دایره این فعالیت‌ها را تغییر داده. نه سکوت کرده است و نه انزوا را انتخاب.» روایتی که بازتاب های فراوانی در رسانه ها داشت و برخی حتی از این جمله شیخ بوی حضور در انتخابات ریاست جمهوری را استشمام کردند .
برادرش اما پاسخی متفاوت داشت برای رسانه ها . او که نزدیکترین فرد به رییس مجلس پنجم است گفته بود :حاج آقا ناطق (حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری) نیز دیگر هرگز برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نخواهند شد ؛ یک بار آمد و مردم گفتند نه و دلیلی ندارد که دوباره بیایند؛ البته اگر ایشان پایش را برای انتخابات وسط بگذارد باز هم مورد تخریب قرار خواهند گرفت.
اما این پایان ماجرا نبود چرا که اخیرا از برخی محافل سیاسی خبر می رسد که او آماده حضور در انتخابات است . در این خصوص یک عضو جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار آریا کاندیداتوری ناطق نوری را بعید ندانسته و گفته است :احتمالا شیخ ناطق نوری کاندیدای جریان هاشمی رفسنجانی و اصلاح طلبان باشد در واقع از آنجایی که جریان فتنه نمی تواند کسی را علم کند یا جریان هاشمی رفسنجانی و اصلاح طلبان گزینه مستقلی نمی توانند مطرح کنند لذا ممکن است در جرگه اصولگرایان ورود پیدا کنند و کسی را که بیشتر به آنها نزدیک بوده و بیشتر با آنها همخوانی داشته را به عنوان کاندیدای خود برگزینند.  بزرگواری درباره فعالیت برخی از چهرهای مجلس شورای اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هم خاطرنشان کرده است:در حال حاضر مهمترین گزینه ای که برای انتخابات ریاست جمهوری فعالیت می کند آقای قالیباف است البته احتمال کاندیداتوری علی لاریجانی نیز وجود دارد.حالا باید منتظر ماند و دید آیا شیخ اصولگرا بر آن خواهد شد تا برای پوشیدن ردای قدرت رسمی و راهی ساختمان پاستور شدن عزم خود را جزم کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۸۱۳۲۶۰۸۱۱۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.