عضو شورای مرکزی اعتماد ملی در گفتگو با آریا :آقای شریعتمداری! پاسخ به شما را به مردم واگذار می کنم/قالیباف خیلی زود رای اصلاح طلبان را فراموش کرد

خبرگزاری آریا- نویسنده روزنامه کیهان بار دیگر مصاحبه من با خبرگزاری آریا را بخواند.
محمد جواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آریا در پاسخ به خبر روزنامه کیهان با عنوان تله گذاری اصلاح طلبان برای قالیباف و ناطق نوری گفت: در پاسخ به روزنامه کیهان باید یادآور شوم که بنده در مصاحبه با خبرگزاری آریا به هیچ وجه بر روی حمایت اصلاح طلبان از کاندیداهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اشاره ای نکرده ام بلکه در رابطه با شانس پیروزی نامزد اصلاح طلبان بر این مساله تاکید کردم که انتخابات با فرصتهای برابر حتی نامزد درجه دو اصلاح طلبان در مقایسه با تمامی نامزدهای اصولگرا در موقعیت پیروز انتخابات قرار می دهد.
وی با تاکید بر این مطلب که  نویسنده محترم کیهان را به خوانش مجدد مصاحبه مذکور ارجاع می دهم افزود: اما در رابطه با حمایت اصلاح طلبان از قالیباف در رابطه با تصدی شهرداری تهران مناسب می دانم که کیهانی ها بار دیگر به نحوه انتخاب قالیباف در شورای شهر مراجعه نمایند شورایی که ۱۵ عضو دارد و قالیباف تنها توانست با ۸ رای به مقام شهرداری تهران برسد.
حق شناس ادامه داد: رای دهندگان تهرانی نیز کاملا آگاهی دارند که در انتخابات شورای شهر گذشته حداقل ۳ عضو کابینه دولت خاتمی یعنی آقایان نجفی، مسجد جامعی و خانم ابتکار به همراه هادی ساعی که از اعضای اختصاصی اصلاح طلبان به شورای شهر تهران راه یافتند و در کنار رای دبیر نامزد منفردی که به شورای شهر راه یافته بود و دو عضو دیگر اصولگرا (که یکی از آنها چمران بود) آقای قالیباف توانست بر نامزد مورد حمایت احمدی نژاد (یعنی رسول خادم) چیره شود.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اظهار داشت: البته باید اذعان نمایم متاسفانه آقای قالیباف رای تاثیرگذار و مهم اصلاح طلبان به خود را خیلی زود به فراموشی سپرد.
وی خاطرنشان کرد: در خصوص تیتر کیهان و بحث تله گذاری اصلاح طلبان برای قالیباف و ناطق نوری باید بگوییم بنده این ادبیات را به این صورت شایسته ندانسته و پاسخی به حسین شریعتمداری نخواهم داد و قضاوت را به خوانندگان این جریده واگذار می کنم.
 
آریا : گفتنی است خبرگزاری آریا حق پاسخگویی به این مصاحبه و اظهارات آقای محمد جواد حق شناس را برای مدیر مسوول محترم روزنامه کیهان ، آقای حسین شریعتمداری محفوظ می داند  و آمادگی دارد چناچه ایشان نظری در این مورد دارند منتشر کند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.