عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با آریا: اصلاح طلبان نامزد معرفی نمی کنند/ اقبال کاندیداهای غیر دولتی بیشتر است

خبرگزاری آریا-اقبال کاندیداهای غیردولتی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را بیشتر است.
مهرداد بانوج لاهوتی عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا گفت: در حال حاضر بحث بر روی کاندیداهای ریاست جمهوری زود است زیرا افرادی که قصد کاندیداتوری در انتخابات را دارند در حال ارزیابی شرایط هستند و همچنین با توجه به فاصله ای که تا زمان انتخابات داریم لذا وقوع اتفاقات غیرمنتظره می تواند شرایط جدیدی ایجاد کند.
وی درباره برنامه انتخاباتی دولت افزود: قطعا در بدنه دولت نیز تلاش می کنند تا کاندیدایی برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم داشته باشند لذا با توجه به گفتارها و برنامه ریزی هایی که از قبل انجام شده گویای این حقیقت است که حامیان دولت نیز در تلاش است که برای انتخابات کاندیدا داشته باشد.
لاهوتی تاکید کرد: اما دولت نباید از امکانات و شرایطی که در اختیار دارد در جهت تقویت یک کاندیدا استفاده کند زیرا این مساله خلاف قانون است و قوه قضاییه و دیگر دست اندرکاران نظارتی مقابل این موضوع خواهند ایستاد.
عضو فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: بنده اقبال کاندیداهای غیردولتی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را بیشتر می بینم.
وی درباره برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان نیز گفت: فکر نمی کنم اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم کاندیدای مشخص داشته باشند لذا بنده معتقدم این طیف به دنبال کاندیدای معتدلی هستند که افکارش را قبول داشته باشند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.