عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با آریا: نباید اجازه دهیم فتنه اقتصادی را آغاز کنند

خبرگزاری آریا- رجبی نماینده استان گلستان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی آریا،در رابطه با علت گرانی های به وجود آمده در بازار اقلام ضروری مردم گفت:در این زمینه نمی توان به دنبال مقصر اصلی گشت بلکه این قضیه بیشتر به سوء مدیریت وزارتخانه های متولی بر می گردد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر این گرانی ها جنبه روانی به خود گرفته است،افزود:چالش های ایجاد شده در اثر عدم تحویل به موقع مواد اولیه و نهاده های دامی به وجود آمده است و حمایتهای لازمی که می بایست از واحدهای تولیدی انجام گیرد،صورت نگرفته است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به وظیفه اصلی وزارت صنعت،معدن و تجارت که تنظیم بازار و حمایت از واحدهای تولیدی است،گفت:به همین منظور از وزیر صنعت،معدن و تجارت خواسته شده است تا گزارشی در این زمینه به مجلس ارائه نماید.
وی در پاسخ به این سوال که آیا می توان این اتفاقات را به ایجاد فتنه اقتصادی توسط عده ای خاص ربط داد،اظهارداشت:این بحث ها رسانه ای بوده و به گروه و فرد خاصی اشاره نمی شود به طوری که نمی توان گفت چه کسانی در ایجاد چنین اتفاقاتی دخیل هستند.
رجبی با بیان این مطلب که شاید هم فتنه اقتصادی وجود داشته باشد،گفت:باید متولیان این امر که بانک مرکزی، وزارت دارایی و وزارت صنعت،معدن و تجارت است و به عنوان سه وزارتخانه مهم در حوزه اقتصاد مملکت به حساب می آیند از ایجاد چنین کارها در اقتصاد کشور جلوگیری کنند و اگر هم فتنه اقتصادی در راه باشد آن را در نطفه خفه کنند.
این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد:با آغاز به کار مجلس از متولیان اقتصادی کشور دعوت خواهیم کرد تا درباره این اتفاقات به وجود آمده گزارش دهند و در کمیسیون اقتصادی نیز راه حل هایی در نظر گرفته شده است که بعد از توافق نظر بین اعضاء ، اجرایی خواهند شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.