عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: برای ساخت پروژه میلیاردی «لاله» توجیه نشده ایم/ موافقت کمیسیون فرهنگی برای ساخت این پروژه واقعیت ندارد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: برای ساخت پروژه میلیاردی «لاله» توجیه نشده ایم/ موافقت کمیسیون فرهنگی برای ساخت این پروژه واقعیت نداردعضو کمیسیون فرهنگی مجلس: برای ساخت پروژه میلیاردی «لاله» توجیه نشده ایم/ موافقت کمیسیون فرهنگی برای ساخت این پروژه واقعیت ندارد
تاریخ درج : ۱۶ مهر
سرفصل : اخبار سینما و تلویزیون در سایر رسانه ها   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : عضو کمیته هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی برای ساخت پروژه میلیاردی «لاله» توجیه نشدند و موافقت کمیسیون فرهنگی برای ساخت این پروژه واقعیت ندارد.

عضو کمیته هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی برای ساخت پروژه میلیاردی «لاله» توجیه نشدند و موافقت کمیسیون فرهنگی برای ساخت این پروژه واقعیت ندارد.

به گزارش فارس، جمشید جعفرپور نماینده شهرستان لارستان، خنج و گراش عضو کمیته هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره اظهار نظر اخیر رئیس سازمان سینمایی مبنی بر توجیه نمایندگان مجلس برای تولید پروژه «لاله»، گفت: پروژه ساخت فیلم «لاله» در ابتدا که مطرح شد با اعتراضاتی از سوی نمایندگان مجلس علی‌‌الخصوص اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس روبرو شد و اعضای کمیسیون خواستار توضیحاتی راجع به پروژه از زبان مسئولین وزارت ارشاد شدند. دکتر حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی در کمیته حضور پیدا کردند و ‌توضیحاتی دادند که متاسفانه‌ توضیحات نظر اعضای کمیسیون را جلب نکرد ‌و موافقت کمیسیون با محتوای فیلم و مبالغ اعلام شده برای هزینه پروژه ‌را به دست نیاورد.

وی در ادامه گفت: در کمیسیون فرهنگی مجلس توافقی برای تولید فیلم «لاله» وجود ندارد‌؛ البته اعضای کمیسیون نقطه نظراتی داشتند که مطرح شد اما متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته است. اعضای کمیسیون فرهنگی برای ساخت پروژه میلیاردی «لاله» توجیه نشدند و موافقت کمیسیون فرهنگی برای ساخت این پروژه واقعیت ندارد و کماکان اعضای کمیسیون بر مواضع خود که انتقاد به ساخت این پروژه است پابرجا هستند.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.