علاقه به فنگ شویی در طراحی

به گزارش جوان آنلاین،طراحی داخلی و دکوراسیون این روزها جزءرشته های پرطرفدار و پر درآمد است.افراد تحصیل کرده در این رشته با توجه به اطلاعاتی که دارند مردم را در زمینه طراحی و چیدمان خانه و محل کارشان کمک می کنند. 

باتوجه به مد بودن وبه روز بودن هنر چیدمان به سراغ افراد فعال در این زمینه رفتیم تا اطلاعاتی در مورد کارشان و قیمت هایشان بگیریم. 

آقای (م) چه ۵ سال است در این رشته فعالیت میکند .او در مورد طرفداران هنر طراحی دکوراسیون این طور می گوید:بیشتر مشتریان ما تازه عروس و داماد ها و طراحی برای سیسمونی هستند.افراد به یک دست بودن وسایل که با نظم خاصی در کنار هم قرار می گیرند علاقه مند هستند.برخی از مشتریان ما طراحی بر حسب فنگ شویی را در خواست می کنند که کمی در قیمت با دیگر طراحی ها متفاوت است. 

مشتریان ما به دو دسته تقسیم می شوند عده ای خودشان وسایل را خردیداری کردند و فقط خواستار طراحی هستند که این کار کمی برای ما مشکل است اما عده ای دیگر هزینه خرید وسایل را پرداخت می کنند تا خود شرکت وسایل را بخرد البته این کار کمی در هزینه گران تر از حالت قبل در می آید اما در آخر نتیجه کار بهتر از حالت اول در می آید.این حالت بیشتر برای طراحی خانه عروس پیش می آید و شرکت فقط در خرید مارک وسایل با مشتری هماهنگی انجام می دهد. 

قیمت با توجه به نوع وسایل به کار رفته و متراژ خانه یا شرکت متفاوت است به عنوان مثال طراحی یک آشپزخانه و یک پذیرایی متوسط با خرید وسایل قیمت طراحی و چیدمان نزدیک به ۷۰ میلیون محاسبه می شود. اما طراحی اتاق کودک به علت کوچک بودن و وسایل کمتر هزینه کمتری دارد. 

مشتریان می توانند هر قسمت از خانه یا محل کار خور را که علاقه مند هستند طراحی کنند اما اصولا مشتریان ما تمام خانه یا محل کار خود را برای طراحی سفارش می دهند.


جوان آنلاین – آخرین عناوین فرهنگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.