علت تاخیر در انتخاب رئیس کمسیون اصل نود محرمانه است

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
سخنگوی کمسیون اصل نود با بیان اینکه به دلایلی که قابل رسانه ای شدن نیست تصمیم گیری در خصوص ریاست کمسیوk اصل نود به تاخیر افتاده است گفت: پور مختار تنها گزینه برای ریاست این کمسیون در هیات رئیسه است و در جلسه این هفته هیات رئیسه در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

مصطفی افضلی فرد سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با خبرگزاری مهر در خصوص انتخاب رئیس کمیسیون اصل نود گفت: قرار بود در جلسه هفته قبل هیات رئیسه در خصوص ریاست این کمیسیون تصمیم گیری شود اما به دلایلی که قابل رسانه ای شدن نیست این اتفاق نیفتاد.

وی بابیان اینکه فعلا به جز پور مختار رئیس پیشین این کمیسیون فرد دیگری برای ریاست این کمیسیون در هیات رئیسه مطرح نیست گفت: قرار است در جلسه این هفته هیات رئیسه در باره ریاست کمیسیون اصل نود تصمیم گیری شود و در نهایت این رای نمایندگان مجلس در صحن علنی است که رئیس کمیسیون اصل نود را انتخاب می کند.

سخنگوی کمسیون اصل نود در ادمه در پاسخ به این سوال که عملکرد پور مختار به عنوان رئیس کمسیون اصل نود را چطور ارزیابی می کنید در حالی که مسائلی در خصوص ریاست وی مطرح است گفت: عملکرد وی را در کل خوب ارزیابی می کنم و اظهار نظری در خصوص مسائل مطرح شده ندارم.

لازم به ذکر است هر ساله در اوائل خرداد ماه انتخابات هیات رئیسه مجلس و کمیسیونهای تخصصی برگزار می گردد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.