علوی گرگانی بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد

۲۳خردادماه،

آیت الله العظمی علوی گرگانی طی بیانیه‌ای بر حضور مردم در روز جمعه ۲۴ خرداد در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و گفت: به فردی که دلسوز و پر تلاش و معتقد به مبانی دینی و نظام است و مطیع علما و مراجع و رهبری باشد رأی دهید.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرگاران، آیت الله العظمی علوی گرگانی طی بیانیه‌ای بر حضور مردم در روز جمعه ۲۴ خرداد در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و گفت: به فردی که دلسوز و پر تلاش و معتقد به مبانی دینی و نظام است و مطیع علما و مراجع و رهبری باشد رأی دهید.

متن بیانیه آیت الله العظمی علوی گرگانی مبنی بر دعوت به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به این شرح است:
 
«بسمه تعالی
 
در شرایط فعلی که زمان حضوری دیگر فرا رسیده است، لازم است همانند همیشه ملت غیور و همیشه در صحنه ایران بلوغ سیاسی و فکری خود را به رخ جهانیان کشیده و نشان دهند که مثل همیشه هوشیار و با دقت می باشند و برای سرنوشت مملکت خود اهمیت قائلند.
 
اینجانب پیشنهاد می‌کنم که ملت در روز جمعه ۲۴ خرداد به پای صندوق‌های رأی رفته و به فردی که دلسوز و پر تلاش و معتقد به مبانی دینی و نظام است و مطیع علما و مراجع و رهبری باشد رأی دهید و مانند دفعات قبل دشمن قسم خورده این ملت را که امید به یأس و ناامیدی مردم و سرد شدن آن‌ها در برابر سرنوشت این مملکت دارند، ناامید کرده و حماسه‌ای دیگر را ایجاد کنید.
 
طبیعی است که حضور شما ملت سبب دلگرمی و امید منتخب شما می‌شود و در کنار آن مسوولیت ایشان را برای رفع مشکلات حقیقی مردم سنگین‌تر خواهد نمود.»
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.