علی ضیا میزبان درجه یک های این سرزمین

به گزارش خبرنگارممتازنیوز، شب گذشته در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان ویژه برنامه ماه عسل که در لحظات عرفانی و معنوی نزدیک افطار مهمان خانه های روزه داران است با اجرای سید علی ضیا از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت و سپس تیراژ آغازین برنامه با صدای بنیامین بهادری طنین انداز شد.

در آیتم حافظان قرآن کریم نجمه شبانی قهرودی(کارشناس علوم و قرآن و حدیث و حافظ کل قرآن کریم ) و حسین بخشی (حافظ قرآن کریم) مهمانان  این بخش از برنامه بودند.

حسین بخشی حافظ کل قرآن کریم افزود: من در ابتدا عاشق قرآن و حدیث وسپس حافظ قرآن هستم.

فرزانه رحمانی(نفر اول گروه تجربی کنکور سراسری سال ۹۱)فاطمه ولی زاده پاشا (نفر اول گروه زبان های خارجی کنکور سراسری سال ۹۱)فاطمه فتاحی (نفر اول گروه انسانی سال ۹۱)و محمد استاد محمدی (نفر اول گروه ریاضی کنکور سراسری سال ۹۱)به همراه خانواده خود از مهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.

فرزانه رحمانی (نفر اول گروه تجربی) با حضور در این برنامه گفت: دلم می خواهد فردی متفاوت باشم در حرفه پزشکی خدمت متفاوت یک فرد را از دیگر پزشکان متمایز می کند و علاقه مندم زمانی که از بین سایر پزشکان به دلیل تبحر و تجربه اش به یک نفر مراجعه می کنند آن یک نفر در آینده من باشم.

وی بااشاره به اینکه در گذشته مدال نقره المپیاد شیمی را کسب کرده ادامه داد:  در ایران به دنیا آمدم و تمام داشته هایم را مدیون این سرزمین هستم و میوه و ثمره ام هم باید برای کشورم ایران باشد.

فاطمه ولی زاده پاشا (نفر اول گروه زبان های خارجی) با حضور در برنامه گفت: برای شرکت در کنکور به آموزشگاه نرفتم چرا که تاکیدم بر مطالعه کتاب های درسی بود بدلیل آنکه تمامی سوالهای کنکور از کتاب های درسی است.

وی با اشاره به اینکه رشته پزشکی را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب خواهد کرد، افزود: امیدوارم خدمت موثر برای مردم کشورم انجام دهم زیرا رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است وعلاقمندم خدمتی ارائه دهم که مردم سرزمینم از من راضی و خشنود باشند.

فاطمه فتاحی (نفر اول گروه انسانی)در ادامه گفت: در زمینه درسی به نتیجه خوبی رسیدم و امیدوارم در بقیه زمینه های زندگی ام نیز برتر باشم.

وی تصریح کرد: من که هم اکنون در ابتدای راه نخبگی هستم که تمام اینها نتیجه لطف و عنایت خداوند بوده که شامل حالم شده و برای سربلندی کشورم تلاش خواهم کرد.

محمد استاد محمدی (نفر اول گروه ریاضی) گفت: در سال گذشته موفق به کسب مدال نقره المپیاد کامپیوتر شدم و امیدوارم در آینده فردی افتخار آفرین برای خانواده و کشورم باشم.

مجری برنامه خطاب به  مهمانان برنامه  اظهار داشت: شما جزء درجه یک های این سرزمین هستید و باید برای غرور ملی این سرزمین تلاش کنید شما باعث افتخار این سرزمین هستید و از امروز همه کشور به شما نگاهی متفاوت دارند و از شما انتظار داریم که برای این کشور زحمت بکشید و این هوش  و استعداد تان را برای سعادت هم وطنانتان به کار بندید.

وزارت علوم و بانک قوامین هر کدام کمک هزینه سفر به حج را به نفرات اول کنکور اهدا کردند.

ماه عسل برنامه ای است که در ایام ماه مبارک رمضان هرشب ساعت۱۹:۱۵از شبکه سه سیما با اجرای سید علی ضیا و تهیه کنندگی مجید یوسفی پخش می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.