علیخانی: شنیده‌ام عارف از حضور در انتخابات منصرف شده است / فردی از اصلاح‌طلبان می‌آید که ۸۰ درصد قبولش داشته باشند و همه را غافلگیر کند

قدرت‌الله علیخانی مشاور پارلمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه جلسه علنی مجلس در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین در پاسخ به اینکه به جز محمد‌رضا عارف آیا شخصیت اصلاح‌طلب دیگری وارد عرصه انتخابات می‌شود؟، اظهار داشت: آنطور که من اطلاع پیدا کرده‌ام ظاهراً آقای عارف از حضور در انتخابات منصرف شده است. وی در پاسخ به اینکه دلیل این تصمیم چیست، گفت: ایشان شخصیت محترمی است و خودشان این تصمیم را گرفته‌اند و تا جایی که از دوستان مطلع پرسیده‌ام از حضور در انتخابات منصرف شده‌اند.

نماینده اصلاح‌طلب پیشین مجلس در پاسخ به اینکه در این شرایط چه چهره‌ اصلاح‌طلبی وارد صحنه انتخابات می‌شود، گفت: ما نیرو زیاد داریم، نگران نباشید! کسی را وارد صحنه می‌کنیم که اولاً نظام قبولش داشته باشد و از فیلتر شورای نگهبان هم بتواند بگذرد. علیخانی در پاسخ به اینکه فرد مورد‌نظر وابسته به کدام طیف اصلاح‌طلبان است،‌ تصریح کرد: فردی می‌آید که ۸۰ درصد اصلاح‌طلبان قبولش داشته باشد یک باره دیدید همه را غافلگیر کردیم و حتی اصولگرا‌ها را شکست دادیم.

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.