علیرضا قربانی در خزان می‌خواند/ اجرای کنسرت ˝حریق خزان˝ براساس استانداردهای روز

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

در گفت‌‍وگو با هنرآنلاین مطرح شد

آهنگساز موسیقی سنتی از برگزاری کنسرت مشترک خود با همراهی علیرضا قربانی خبر داد و گفت: تمامی تلاش‌مان بر این است که این کنسرت مطابق با استانداردهای روز برگزار شود.

مهیار علیزاده، نوازنده و آهنگساز موسیقی سنتی درگفت‌و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین از برگزاری کنسرت مشترک خود با علیرضا قربانی خبر داد و گفت: کنسرت بزرگ حریق خزان به خوانندگی “علیرضا قربانی” و به آهنگسازی من که تهیه کنندگی آن را شرکت فرهنگی-هنری “آوای باربد” به عهده دارد، در روزهای سوم تا هشتم مهرماه به مدت ۶ روز در تالار وحدت برگزار می گردد.

وی با اعلام این خبر گفت: در این کنسرت گروه “حریق خزان” تلاش می کند در بالاترین استانداردهای ممکن به برگزاری آن اقدام کند و با استفاده از نوازندگان چیره دست کنسرتی درخور و قابل توجه برگزار کند. این ارکستر قصد دارد قطعاتی از آلبوم “حریق خزان” به همراه قطعاتی از آلبوم تازه علیرضا قربانی که از ساخته های من است را در این کنسرت اجرا کند.

خالق “حریق خزان” ادامه داد: مجموع قطعاتی که در کنسرت “حریق خزان ” اجرا می گردد ۱۲ قطعه خواهد بود که توسط بهترین نوازنده ها اجرا می گردد و رهبری ارکستر۴۵ نفره این اجرا را سهراب کاشف به عهده دارد. بلیت فروشی این کنسرت از هم اکنون آغاز شده اما تمرینات آن را از هفته آینده آغاز خواهد شد.

علیزاده خاطر نشان کرد: قطعات تازهی که در کنسرت اجرا می گردد پنج قطعه بوده که علاوه بر قطعات حریق خزان همگی نگاهی نو به موسیقی و ملودی سازی ایرانی نگاهی نو دارند و از زاویه ای تازه به دنیای موسیقی سنتی ایرانی نگاه می کنند.

کنسرت «حریق خزان» به خوانندگی علیرضا قربانی و آهنگسازی مهیار علیزاده تاکنون در ماه نوامبر میلادی در کشورهایی همچون آلمان، اتریش، سویس، بلژیک و سوئد برگزار شده است که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان ایرانی و خارجی مواجه شده است.

کنسرت “حریق خزان” در تهران در روزهای ۳-۴-۵-۶-۷-۸ مهرماه در تالار وحدت توسط شرکت فرهنگی-هنری “آوای باربر به خوانندگی علیرضا قربانی ، آهنگسازی مهیار علیزاده و رهبری سهراب کاشف برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند بلیت این کنسرت را از طریق پایگاه اینترنتی اینترنتی iranconsert.com تهیه کنند.

پایان پیام/۴۳
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.