علی آبادی از کد تقلب در انتخابات کمیته سخن گفت/ خط و نشان رئیس کمیته برای دولت؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – محمد علی آبادی با حضور در یک برنامه تلویزیونی از احتمال تقلب در انتخابات سخن گفت .

به گزارش ممتاز ؛ محمد علی آبادی که به برنامه زاویه شبکه ۵ رفته بود مدعی شد آیین نامه تصویبی از سوی هیات اجرایی تازه ، خواسته قلبی همه جامعه ورزش بوده است. رئیس کمیته ملی المپیک با این آیین نامه اجرایی جنجالی توانسته است مدعی بزرگی مثل مصطفی هاشمی طبا را از میدان به در کرده است و در صورت رقابت با نماینده دولت باید به احتمال فراوان رودرروی وزیر ورزش قرار می گیرد. او دربارهٔ این آیین نامه جنجالی می گوید:« این خواسته قلبی جامعه ورزش بوده است که اجازه دخالت دولتی در مجمع کمیته ملی المپیک گرفته شود و ما استقلال داشته باشیم. آنچه ماتصویب کردیم برای حفظ حرمت رئیس فدراسیون است که ۵ روز مانده به انتخابات نیایند به او بگویند حق حضور در انتخابات را نداری.»

او سپس حرف از احتمال تقلب زد و بی آنکه اسمی از وزارت ورزش بیاورد ، به احتمال دخالت دولتی در انتخابات اخطار داد و تهدید کرد که کمیته بین المللی المپیک همه چیز را به دقت رصد می کند:« ببینید IOC یعمی International olymic comitte آنها که با دولت کاری ندارند. آنها حتی با حق رای داشتن وزیر ورزش مخالف بودند چون می گفتند حضور وزیر ورزش دخالت ایجاد می کند اما به اصرار ما حضور وزیر را به شرط و شروط پذیرفتند. الان هم من دارم به مردم اخطار می دهم . اگر قبل از انتخابات به تعدادی از روسای فدراسیون ها اجازه حضور در انتخابات را ندادند یعنی می خواهند در انتخابات مهندسی بکنند اما من به مردم قول می دهم که تمام تلاشم را می کنم که یک انتخابات آزاد برگزار کنم. مطمئن باشید که ما نمی گذاریم اشخاص دیگری را به جای رئیس فدراسیون ها به مجمع بیاورند.»

او در این گفت و گو به بودجه کمیته ملی المپیک هم اعتراض داشت. همچنین گفت به سختی می توان رتبه چهارمی در  بازی های آسیایی را تکرار کرد و…

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.