علی جباری در واکنش به تمرین نکردن بازیکنان استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خطاب به بازیکنان این تیم که تمرین امروز (شنبه) تیم‌شان را در آستانه بازی این هفته با نسف قارشی در لیگ قهرمانان آسیا تحریم کردند، گفت: راهی که در پیش گرفته‌اید، راه درستی نیست و حداقل به خاطر مصالح ملی نباید این کار را انجام می‌دادید.

علی جباری در واکنش به تمرین نکردن بازیکنان تیم فوتبال استقلال به ایسنا گفت: از این حرکت به شدت شگفت‌زده شدم، واقعا فکر نمی‌کردم در این شرایط بازیکنان در تمرین شرکت نکنند. به هر حال تیم استقلال باید این هفته در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و فقط استقلال نیست بلکه نماینده فوتبال ایران است. بازیکنان حداقل به خاطر مصالح ملی هم که بود، نباید دست به این اقدام می‌زدند.

وی افزود: ممکن است درون یک خانواده مشکلاتی باشد که باید آن‌ها را در داخل خانواده حل کرد. اگر مجتبی جباری بازیکنان را تحریک به این اقدام کرده باشد، بازیکنان نباید به حرف او گوش می‌دادند. این اقدام مصداق بارز گروکشی است که نه در شان تیمی چون استقلال و نه در شان بازیکنان این تیم است. بهتر بود آن‌ها کمی فکر می‌کردند و درمی‌یافتند که استقلال در چه مرحله حساسی در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. این اقدام ممکن است به ضرر این تیم و حذف آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا هم تمام شود.

جباری تاکید کرد: کار خوبی نبود و من واقعا از آن شوکه شدم. در برابر هواداران استقلال شرمنده‌ام و چیزی نمی‌توانم بگویم. استقلال الان در خاورمیانه و آسیا اسم و رسم دارد. زمانی که من سال‌ها در این تیم بازی کردم و سال‌ها کاپیتان بودم، هیچ وقت به خودم اجازه ندادم چنین اقدامی را انجام دهم. آن زمان با وجود آنکه پول درست و حسابی هم به بازیکنان نمی‌دادند، ما کار خودمان را انجام می‌دادیم، به خاطر عرق ملی، به خاطر ارزش و اعتبار پیراهن آبی استقلال. نباید در این وضعیت علیه این تیم جوسازی کنیم. واقعا مانده‌ام در واکنش به این اقدام چه بگویم و بازیکنان چطور به خودشان اجازه دادند تمرین تیم‌شان را تحریم کنند.

این پیشکسوت تیم استقلال گفت: اگر رسانه‌ها از بازیکنان مطلبی ننویسند و عکسی چاپ نکنند، اگر تلویزیون مسابقه‌های تیم‌ها را نشان ندهد و مردم هم به استادیوم‌ها نروند، این بازیکنان چطور به محبوبیت و شهرت می‌رسند؟ آن‌ها اگر به جایی می‌رسند، اگر نگوییم از صدقه‌سری مردم است، حداقل می‌توان گفت از تشویق‌های هوادارانی است که به استادیوم آمده و با داد و فریاد تیم‌شان را تشویق می‌کنند. این مردم چه گناهی کرده‌اند که تیم‌شان به خاطر رفتار این بازیکنان ضربه ببیند؟! استقلال تیم بزرگی است و بازیکنانش باید بدانند راهی که برای این موضوع در پیش گرفته‌اند راه درستی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که به بازیکنان طلبکار استقلال به چه اندازه می‌توان حق داد که انتظار دریافت حق و حقوق مادی‌شان را داشته باشند و به امید قول‌های مربوط به پایان مسابقات تیم‌شان نمانند به ایسنا گفت: به هر حال این باشگاه‌ها در فدراسیون فوتبال اندوخته مالی دارند و فدراسیون می‌تواند طبق ضوابط از آن محل کسر کرده و به بازیکنان بپردازد. تاکنون چه کسی پیدا شده که از تیم‌های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس طلب داشته و در آخر موفق نشده طلبش را بگیرد؟ همه پول‌هایشان را اگر هم دیر شده گرفته‌اند. ضمن اینکه من بعید می‌دانم استقلال بخواهد حقوق مادی این بازیکنان را پرداخت نکند. شاید الان شرایط مساعدی نداشته باشد اما فکر می‌کنم مطالبات بازیکنانش را پرداخت خواهد کرد. از طرفی فکر می‌کنم آن‌ها الان پشیمان شده‌اند و در تمرین‌های بعدی تیم شرکت خواهند کرد.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۵۷ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , استقلال, حرکت زشت استقلال

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.