علی دایی: مایلی کهن فقط شبیه اخلاق گراهاست/ باید ۳ تا می زدیم!

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – علی دایی باری دیگر لب به انتقاد از مربی سابقش مایلی کهن گشود و گفت او فقط شبیه اخلاق گراهاست!

به گزارش ممتاز ؛پرسپولیس باز هم نتوانست در خارج از خانه برنده باشد و این بار یاران دایی در صبا خوش شانس بودند که با گل دقیقه ۹۰ از شکست برابر تیم محمد مایلی کهن نجات پیدا کنند. دایی که در این بازی باری دیگر با مربی سابقش حرفش شد و چیزی نمانده بود کارشان به جاهای باریک بکشد دربارهٔ حاجی مایلی گفت:« نمی دانم او سرانجام کی دست از این کارهایش بر می دارد. او حرف هایی می زند یا کارهایی می کند که ارتباطی ندارد. من تا حالا دوبار در دادگاه این آقا را محکوم کردم اما باز هم اثری نداشته است. به هر حال باز حرف های مرا ۴ نفر می خواند اما حرف های مایلی کهن را چه کسی می خواند؟ او مدام از اخلاق گرایی  می گوید اما اخلاق گرایی به ظاهر نیست و آدم باید باطنا اخلاقی باشد.  او فقط شبیه اخلاق گراهاست .»

دایی دربارهٔ مساوی در برابر صبا هم گفت:«امروز روز خوب ما نبود. ما بسیار خوب بازی کردیم اما شانس نیاوردیم که توپ های مان گل نشد وگرنه برنده بازی بودیم. اصلا نمی خواستم ۳ امتیاز این بازی را از سدت بدهیم اما باز هم باید از هواداران خوب مان تشکر کنم که تا دقیقه پایانی ما را تنها نگذاشتند و الان دست خالی به تهران بر نمی گردیم.اگر کمی شانس یارمان بود امروز باید با ۳ گل بازی را می بردیم .»

دایی درحالی که همه تیم های روبرویش می گویند بعد از اعتراض پرسپولیسی ها به داوری بعد از بازی با سپاهان ، به سود این تیم می چرخد ، بسیار جدی می گوید خودش از شرایط داوری ها می ترسد و نمی تواند بسیار شفاف دلایل این ترسش را مطرح کند. او البته از فدراسیون فوتبال خواست تا این مسئله را تا پایان پی بگیرد و مشخص شود چه اتفاقاتی در این فوتبال افتاده است.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.