علی دوستی مهر: ما از استرالیا خاطره خوبی داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: فوتبال استرالیا تداعی کننده خاطرات خوب برای ما است و با پیروزی مقابل استرالیا، به جام جهانی می رویم.

علی دوستی مهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران آینده فوتبال کشورمان محسوب می شوند. باید فوتبال دوستان برای صعود این تیم به جام جهانی به ورزشگاه دستگردی بیایند و با تشویق های خود به تیم نوجوانان روحیه و انگیزه دهند.
 وی ادامه داد: مطمئن باشید به جام جهانی خواهیم رفت درصورتی که مردم ورزشگاه دستگردی راپر کنند واز تیم ملی کشورمان حمایت کنند.

دوستی مهر خاطرنشان کرد: تیم فوتبال استرالیا خاطرات خوبی را برای مازنده می کند. تیم ملی بزرگسالان به جام جهانی ۹۸ صعود کرد این درصورتی بود که یار دوازدهم از آنها حمایت می کرد باید همه دست به دست هم بدهیم تا این تیم نوجوانان به جام جهانی صعود کند.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال نوجوانان برای صعود به جام جهانی تلاش زیادی کرده است، زمانی که کشورمان به دفاع نیاز داشته باشد این جوانان غیور حتی از جانشان خواهند گذشت واز ایران دفاع می کنند.

دوستی مهر تأکید کرد: دربازی فردا مقابل استرالیا خواهیم دید که مردم زیادی برای تشویق جوانان فوتبال ایران به ورزشگاه دستگردی خواهند آمد وبا حمایت مردم به جام جهانی می رویم.

وی در مورد شرایط بازی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و استرالیا گفت: دو تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و استرالیا شرایط بسیار خوبی دارند هر دو تیم از گروه های سختی به دور بعد صعود کردند ایران و استرالیا از تیم های ریشه دار  و با قدرت و با قدمت فوتبال آسیا هستند و در این بازی فوتبال زیبایی را شاهد خواهیم بود.

دوستی مهر ادامه داد: استرالیا تیم بسیار فیزیکی و قدرتی هستند ولی باید با سرعت بازیکنانمان در بازی فردا آنها را غافلگیر کنیم.

وی تصریح کرد: تیم ملی فوتبال نوجوانان در سه بازی قبلی خود مقابل لائوس، کویت و یمن خیلی خوب بازی کرد، بازیکنانم ۳ برابر بازیکنان تیم مقابل خود دویدند.

دوستی مهر در پایان در مورد گل خوردن در ابتدای بازی ها تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: ۳ بازی قبلی در ابتدای دیدارهایمان گل خوردیم ولی با بازیکنان صحبت کرده و از لحاظ روحی و روانی آنها را آماده بازی استرالیا کرده ایم که این اتفاق در این دیدار رخ ندهد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.