علی پروین: این تیم خواسته هواداران را برآورده می کند

به گزارش ایرنا و به نقل از تارنمای رسمی باشگاه پرسپولیس تهران، ‘علی پروین’ در حاشیه نشست امروز (شنبه) پیشکسوتان این باشگاه گفت: پرسپولیس در سومین بازی تدارکاتی خود برابر فولاد خوزستان به پیروزی رسید، آیا این نتیجه را به معنای آمادگی تیم برای شروع لیگ می دانید؟

بازی های تدارکاتی زیاد مهم نیست. نه روی شکست آن باید حساب کنیم و نه روی پیروزی در آن. بازی تدارکاتی برای شناخت تیم است. من اعتقاد دارم پرسپولیس باید در بازی های اول و دوم لیگ برتر، خودش را بشناسد.

ارزیابی شما در خصوص جایگاه واقعی پرسپولیس چیست؟

زمان ما در بازی های اول امتیاز می دادیم اما در همان فصل، راحت قهرمان می شدیم. در بازی های اول، مربی تازه می خواهد بازیکنان را بشناسد. با این تیمی که بسته شده، توقع مردم بالا رفته است ولی باید کمی زمان بدهیم. ما می خواهیم پرسپولیس را به جایگاه واقعی خودش برسانیم و به امید خدا بعد از هفته های اول با ۴ یا ۵ پیروزی، خستگی را از تن همه خارج کنیم.

شما همیشه از پرسپولیس دهه ۶۰ به عنوان پرسپولیس رویایی یاد کرده اید، فکر می کنید تیم فعلی بتواند بخشی از آن خاطرات را زنده کند؟

اکنون فوتبال تغییر کرده و فاصله ها کمتر شده است. من دلم می خواهد این تیم سختی های چند سال اخیر را جبران کند اما دهه های ۵۰ و ۶۰ یک چیز دیگر بود.

پرسپولیس اکنون هم چند سالی می شود که از قهرمانی دور شده است ولی به امید خدا با کارهایی که انجام شده، بتوانیم همان پرسپولیسی را ببینیم که همه را خوشحال می کرد.

بعضی مسایلی را مطرح می کنند که با حضور مربی خارجی نقش شما کمتر خواهد شد، در این باره چه نظری دارید؟

به این حرف ها توجه نکنید و ما آمده ایم که با هم دوباره پرسپولیس را بسازیم. من همانطور حضور دارم که در زمان ‘مصطفی دنیزلی’ بودم و می روم و به تمرینات سرکشی می کنم.

نظر من این بود که پرسپولیس یک مربی درجه یک می خواهد و پرونده ‘مانوئل ژوزه’ هم خوب است. حالا همه چیز بستگی به نتایج دارد ولی با این بازیکنان منتظر نتایج خوب هستیم.

چرا اکنون که بعضی باشگاه ها در حال جذب بازیکنان میلیاردی هستند، کسی حرفی نمی زند؟

شاید به این خاطر است که بازیکنان ما بیشتر به چشم می آمده اند.

به نظر شما اکنون تیم از نظر مهره کامل است؟

تیم خوبی بسته شده اما یک گلر خوب دیگر می خواهیم. البته ‘شهاب گردان’ خوب است ولی برای خود او هم بهتر است که یک دروازه بان خوب دیگر کنارش باشد.

برای هواداران صحبتی دارید؟

هواداران باید صبور بوده و حوصله کنند و طاقتشان را بالا ببرند. اکنون تیم خوبی بسته شده، هم بازیکن خوب داریم، هم مربی خوب، ولی کمی زمان می برد تا همه این ها با هم جور بشوند. مطمئنا اگر هواداران حمایت کنند، این تیم خواسته آنها را برآورده می کند.

ورزشی. ** ۹۱۱۸ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۹۳۶۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.