عمان ایر هم تحریم‌های غیر قانونی را دور زد/افتتاح پروازهای خطوط هوایی ملی عمان در تهران

با وجود تلاش‌های غرب و آمریکا برای اعمال تحریم‌ها علیه ایران صورت می‌گیرد

با وجود تلاش‌های غرب و آمریکا برای اعمال تحریم علیه ایران، مدیر عامل شرکت خطوط هوایی بین المللی سفیران از افتتاح پروازهای خطوط هوایی عمان ایر به تهران خبر داد.

علی کدخدا مدیر عامل شرکت خطوط هوایی بین المللی سفیران در مصاحبه با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: در تاریخ شنبه یازدهم شهریور ماه (اول سپتامبر ۲۰۱۲) پروازهای روزانه خطوط هوایی عمان که خطوط هوایی ملی این کشور محسوب می‌شود با حضور سفیر عمان در تهران، سفیر ایران در مسقط و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه افزود: اولین پرواز این شرکت ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه روز شنبه یازدهم شهریور ماه در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین خواهد نشست و این شرکت هر روز یک پرواز به مقصد تهران خواهد داشت که در اینده به تعداد این پروازها افزوده خواهد شد.

کدخدا در خصوص پوشش مقاصد هوایی نمایندگی شرکت عمان ایر در تهران خاطر نشان کرد: نمایندگی شرکت عمان ایر در تهران به تمام مقاصد اروپایی، آسیایی و کشورهای آفریقایی پرواز روزانه خواهد داشت.

این در حالی است که آمریکا و دولت‌های غربی همسو با سیاست‌های آمریکا تمام تلاش خود را برای اعمال تحریم علیه ایران و الزام تبعیت تحریم‌های غیر قانونی علیه صنایع مختلف ایران به کار بسته‌اند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.