عمران زاده : بدبیاری اوردم / اکنون وضعیت قلعه نوعی را درک می نمایم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: برای مشخص شدن میزان آسیب دیدگی ام باید MRI بگیرم.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  حنیف عمران‌زاده پس از پیروزی ۲ بر صفر استقلال برابر گهر، گفت: موقعیت‌های بسیاری داشتیم. در نیمه اول ۲ گل iبه ثمر رساندیم و پس از آن موقعیت‌های بسیاری بدست آوردیم. البته من با بدشانسی مواجه شدم و در دقیقه ۵ بازی با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه شدم.
 وی در مورد مصدومیتش اظهار داشت: مشکلم از ناحیه دیسک نمی باش، البته باید از کمرم MRI بگیرم تا وضعیتم مشخص شود. من، امیر قلعه‌نویی و کیانوش رحمتی مصدوم هستیم و اکنون وضعیت قلعه نوعی را درک می نمایم .
عمران‌زاده در خصوص استقبال کم تماشاگران خاطرنشان نمود: متاسفانه هواداران iبه استادیوم نمی‌آیند. امروز می‌توانستیم هواداران را با دست شمارش کنیم. هواداران اگر قهرمانی می‌خواهند باید iبه استادیوم بیایند و تیم استقلال را مورد حمایت نمایند.
*میثم بائو: بازی خوبی انجام دادیم
بائو دیگر بازیکن تیم فوتبال استقلال نیز گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و از بازی خود راضی ام اگر آن صحنه ای که توپ را iبه خارج زدم آن توپ گل می شد شاید روند بازی کاملا تغییر می نمود.
وی در مورد تعداد کم هواداران حاضر در استادیوم نیز افزود: امروز وسط هفته بود و احتمالا تعداد کم تماشاچیان نیز iبه این موضوع مربوط می شد ولی امیدوارم از هفته های اینده شاهد حضور پرشورتری از طرفدارانمان در ورزشگاه باشیم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.