عملیات تروریستی در سوریه همسو با طرح اسراییلی -آمریکایی است

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۱۰:۲۳:۲۲ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مفتی سوریه عملیات تروریستی در این کشور را همسو با طرح صهیونیستی -آمریکایی در منطقه دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، شیخ”احمد بدرالدین حسون” مفتی سوریه در دیدار اعضای شورای جهانی صلح از بیست کشور گفت، عملیات مسلحانه گروه های تروریستی در سوریه در جهت طرح صهیونیستی و آمریکایی در منطقه خاورمیانه است.
به گزارش امروز (دوشنبه) شبکه تلویزیونی سوریه، شیخ “احمد بدارالدین حسون ” تاکید کرد،سوریه همواره سرزمین محبت، دوستی و صلح است و در برابر چالشها ، از اصول و ارزش های خود چشم پوشی نخواهد کرد.
“ایراکلیس تراوداریدس” دبیر شورای جهانی صلح نیز در این دیدار گفت،سفر این شورا به سوریه با هدف اعلام همبستگی با ملت سوریه و مخالفت با هر نوع دخالت خارجی در امور داخلی این کشور است.
“نبیل بوکیلی” عضو حزب کارگر بلژیک هم در این دیدار گفت،واقعیت اوضاع در سوریه به طور کامل با آنچه از رسانه ها منتشر می شود تفاوت دارد و ملت سوریه با تقویت وجدت برابر توطئه های خارجی مقاومت می کنند.
افزایش حملات تروریستی در سوریه درحالیست که در این کشور از دوازدهم آوریل وبر اساس طرح “کوفی عنان” نماینده مشترک سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب در امور سوریه ، آتش بس برقرار شده است.
اما مخالفان مسلح در سوریه با طرح “کوفی عنان” که مبتنی بر برقراری آتش بس و مذاکرات سیاسی است، مخالفند و با حمایت برخی کشورهای غربی، ترکیه، قطر و عربستان، مرتکب اعمال خشونت آمیز در سوریه می شوند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۰۲۳۲۲۸۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.