عملکرد ضعیف سرخابی ها مقابل مدعیان/ پرسپولیس ۹ امتیاز از ۹ بازی، استقلال ۸ امتیاز از ۷ بازی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پرسپولیس و استقلال در حالی مدعی اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر هستند که مقابل تیم های مدعی عملکرد خوبی نداشته اند.

به گزارش ممتاز پرسپولیس که بازی های سخت را پشت سر گذاشته و فقط باید با سپاهان روبرو شود، مقابل ۵ تیم بالای جدول ۹ بازی انجام داده و فقط ۹ امتیاز بدست آورده است. سرخپوشان از دو بازی مقابل تراکتورسازی و فولاد ۶ امتیاز، استقلال ۲ امتیاز، نفت تهران یک امتیاز بدست آورده اند و به سپاهان هم در یک بازی جنجالی باخته اند. در واقع پرسپولیس از ۹ بازی با مدعیان، ۲ برد و ۳ تساوی و ۴ باخت بدست آورده است و فقط با پیروزی مقابل سپاهان در بازی برگشت می تواند رکوردش را بهبود ببخشد.

اما استقلال صدرنشین لیگ برتر نیز عملکرد خوبی مقابل تیم های مدعی نداشته است. البته این تیم هنوز ۳ بازی با فولاد، نفت تهران و تراکتورسازی را در پیش روی دارد. استقلال از ۲ بازی مقابل سپاهان یک امتیاز و ۲ بازی مقابل پرسپولیس ۲ امتیاز بدست آورده است. این تیم مقابل نفت و تراکتورسازی نیز ۲ امتیاز گرفته و فقط از دیدار مقابل فولاد ۳ امتیاز بدست آورده است. استقلال از  ۷ بازی با تیم های مدعی یک برد و ۵ مساوی و یک باخت بدست آورده است.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.