عملیات پاکسازی در محله های حساس دمشق به اتمام رسید

ارتش سوریه پس از درگیریهای سنگین با افراد مسلح در منطقه باغهای رازی در حد فاصل میان دو محله کفر سوسه و المزه از محله های حساس شهر دمشق، عملیات پاکسازی این منطقه را به پایان رساند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه اخبار سوریه، که شب گذشته آغاز شد و بعد از ظهر امروز به پایان رسید، ده ها تن از افراد مسلح دستگیر و ۴۰ نفر از آنها به هلاکت رسیدند ، این در حالی که برخی منابع خبری تعداد تلفات تروریستها را بالغ بر دویست نفر اعلام کردند.
همچنین بر اثر درگیریهای سنگینی میان دو طرف در ساعتهای پیش از ظهر امروز افراد مسلح برای تامین راه فرار بخشهائی از باغهای درختان کاکتوس این منطقه را به آتش کشیدند ، اما بازهم نتوانستند از دست نیروهای نظامی سوریه فرار کنند.
با پاکسازی منطقه بساتین الرازی ، می توان گفت، مناطق المزه و کفر سوسه و باغ های لوان در حد فاصل میان کفر سوسه و داریا از آرامش نسبی برخوردار خواهد بود. این در حالی است که این منطقه در دو هفته گذشته شاهد درگیریهای شدید بود.
به گزارش این پایگاه خبری، اعضای گروهک موسوم به ارتش آزاد برای کاهش فشار بر افراد مسلح در باغ های رازی با ارتش سوریه در منطقه البرزه واقع در شمال شرق شهر دمشق درگیری شدند، اما ارتش سوریه موفق شد کنترل اوضاع را در آن منطقه هم به دست بگیرد و تعداد زیادی از افراد مسلح را دستگیر ویا به هلاکت برساند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.